Mijn Volgers

woensdag 23 juni 2010

Even bij Action langs geweest


Zo af en toe wip ik eens bij Action naar binnen, zo ook vanmorgen.
Ze hebben soms van die leuke hebbedingetjes voor kaartjes maken en/of scrappen.
Ik ben nog maar een beginnende scrapper/stempelaar en heb nog niet zo heel veel spulletjes om mee te werken.
Alles is aardig aan de prijs zo ook de (mooie) scrapvellen, ik heb er wel een paar
maar ja zoals je weet doe je niet zo heel veel met een paar.
Daarom koop ik ook wel eens wat bij Action, niet te duur en wel mooi toch?
Deze blokken zag ik liggen en was er meteen aan verkocht.
Het is geen papier maar karton en goed te gebruiken om kaarten van te maken.
Bv het patroon aan de binnenkant en dan de buitenkant scrappen.
Of leuke doosjes ervan maken, ik zie het al helemaal voor me en ga er dan ook
zo spoedig mogelijk mee aan de slag.
Als ik wat klaar heb zal ik de foto's hier plaatsen.
O ja, de prijs van een blok is 1,29 euro en dat voor 32 vel (8 x 4 vel).
Groetjes Sieta

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.