Mijn Volgers

woensdag 30 juni 2010

Ik kon het niet laten




Het was niet de bedoeling om bovenstaande te kopen maar kon de verleiding niet weerstaan. Ik moest nog even een boodschap in de stad doen alvorens we voor 5 weken naar de camping vertrokken. Natuurlijk loop in even bij Pipoos naar binnen, had ik niet moeten doen lol, daar zag ik dat ze wat aan het opruimen waren. Dit heb ik toen uit gezocht, zijn wel niet de nieuwste scrap vellen, maar ik heb er nog maar weinig van dus maakt het voor mij niet uit. Ook wilde ik nog graag deze spelbinder hebben en omdat het scrappapier met korting was, kon dat er nog wel bij. Nu ik vakantie heb hoop ik wat meer tijd te hebben om kaartjes te maken. Zodra er wat klaar is zal ik ze hier posten.
Lieve groetjes Sieta

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.