Mijn Volgers

vrijdag 25 juni 2010

It's a girl!


Hier is een kaartje die ik onlangs gemaakt heb.
De teks moet er nog op maar ik heb nog geen geschikte stempel hiervoor, dus maar even een op de computer maken.
De stempel is een digi, heb ik ergens van het internet gehaald en uitgestanst met een Spelbinder.
Hij is ingekleurd met copic-markers, zelf vind ik dat het me aardig gelukt is omdat ik nog nooit hiermee gewerkt had.
Zo wie zo had nog nooit met stempels en scrappapier gewerkt, dus alles is nieuw voor mij.Door te surfen op internet kwam ik bij Nicole terecht en ja je kunt het wel raden he, k'ben besmet met dit heerlijke virus. Toen moesten er natuurlijk boodschappen gedaan worden, pffff wat is alles toch duur, maar ja als je wat wilt moet je er wat voor over hebben. Dus ik leg nu af en toe wat geld aan de kant en als ik wat gespaard heb kan ik weer wat kopen.
Ik hoop dat hij door de keuring komt, laat het me maar weten.
Groetjes Sieta

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.