Mijn Volgers

dinsdag 3 augustus 2010

Even laten zien....


Bij deze wil ik even laten zien waar ik nog meer mee bezig ben. Ik ben mijn eerste (digitale) fotoboek aan het maken en daar gaat enorm veel tijd in zitten. De foto's zijn zo gevonden, maar de aankleding dat is zoeken, zoeken en nog eens zoeken in al mijn mappen op de computer. Ik werk met het foto programma Paint Shop Pro X en de afmeting van het fotoboek wordt 21 x 21 cm, dus de maat van deze pagina's samen is 42 cm breed en 21 cm hoog. Ik maak eerst een grote afbeelding, want dan loopt alles mooi door en daarna, als hij helemaal naar mijn zin is, knip ik hem door midden. Deze tip komt van Lydia. Zo heb ik dan een linker en een rechter pagina voor in het fotoboek. Als alle pagina's klaar zijn laat ik het afdrukken als een fotoboek. Dat is dan een orgineel boek, dus niet z'n standaard boek waar je je foto's "gewoon" in kan plakken.
Lieve groetje Sieta

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.