Mijn Volgers

dinsdag 17 augustus 2010

Kerstkaartje


Mijn fotoboek is af, morgen is hij klaar en kan ik hem ophalen, ik ben zeer benieuwd hoe hij geworden is. Het is het eerste fotoboek die ik digitaal gemaakt heb en dan moet je natuurlijk maar afwachten hoe hij geworden is. Nu had ik weer tijd om een kaartje te maken en het is een kerstkaart geworden. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met deze kaarten te maken, vooral als je er nogal veel nodig hebt. Ik heb ditmaal gekozen voor een 3D kaart ipv een stempelkaart. Het Papier is van pretty papers bloc "country christmas".
Lieve groetjes Sieta

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.