Mijn Volgers

woensdag 8 september 2010

December groetjes


Vandaag plaats ik weer een kerstkaartje. Het wordt een beetje eentonig, maar ja, je hebt best wel wat tijd nodig om al je kerstkaartje optijd af te hebben. Deze keer heb ik een van de nieuwste Snoesjes stempel gebruikt, ze zijn zooooo mooi. Het afdrukje heb ik met de volgende copic ingekleurd;B00,B02,B05 - E50,E51 - R35 - G05 -
C5 - Y00 - YG00, YG03, YG06, YG11 en YG23. De bloem is gemaakt met een CreaTables LR0121 en de tekststempel komt van Eline's vintage christmas stempelvel.
Lieve groetjes Sieta

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaarten heb je op je blog! Ik zie dat jij al met de kerstkaartjes bent begonnen. Ik heb vandaag ook wat creatables ontvangen. De kerstroosjes en de kerstboom. Wil ook eens proberen er iets mee maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.