Mijn Volgers

maandag 6 september 2010

Kerstkusjes


Ik heb even weer tijd gehad om een kaartje te maken. Mijn nieuwe computer is nu zover in order dat er weer tijd was om te knutselen. Wat een werk is dat, alles van de oude op de nieuwe computer zetten. Ik ben er nog niet, moet voor PSP nog alle filter installeren die niet geplakt kunnen worden.Pffff en dat zijn er nogal wat. Maar gewoon elke keer een paar doen, dan slinkt de lijst gestadig. De foto is niet echt helemaal perfect, het zilver karton geeft door het licht allemaal kleurtjes, terwijl het op de kaart gewoon een zilver kleur heeft. Ik wilde de kaart scannen maar die werkt op dit moment (nog) niet. Moet manlief maar even kijken wat het probleem is.
Lieve groetjes Sieta

1 opmerking:

  1. Hoi Sieta,

    Wat maak jij leuke kaartjes zeg.
    Ik heb van avond ook weer twee snoesje plaatjes geknipt.
    Die in een eerdere post van jou staat is ook zo leuk.
    Ben helemaal verliefd op die snoesjes plaatjes.
    Ik mag van mij zelf geen knipvellen meer kopen, maar deze kon ik niet laten liggen.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.