Mijn Volgers

zondag 26 september 2010

Stoer

 Ik  heb weer een nieuw kaartje gemaakt  met een digi afbeelding en ingekleurd met de copic.
Het was wel een heel gepriegel om hem in te kleuren, omdat er veel kleine details in zitten.
En ook al heeft een copic een fijne punt, dan nog is hij eigenlijk voor deze kleine onderdelen te groot.
Je zit dan al gauw buiten de lijntjes. Maar zelf vind ik toch wel dat hij aardig gelukt is.
Ik ben er een poosje zoet mee geweest, ook om de kleuren uit te zoeken en het papier.
Als je nog niet zo heel veel copic's en papier  hebt is het wat behelpen om tot een goed resultaat te komen.
Ik ga lekker verder met dat wat ik heb en zo blijft er ook nog wat te wensen over.
Lieve groetjes Sieta

2 opmerkingen:

  1. Hallo Sieta,

    Wat weer een mooi kaartje.
    En inderdaad wat een werk.
    En helemaal als je nog niet zoveel copics hebt,
    dan is het nog moeilijker vind ik.
    Jammer dat het nog niet zo vlot gaat met je volgers.
    Je verdiend het gewoon om meer volgers te hebben.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel erg mooi uit hoor. En met de feestdagen straks voor de deur......heb je alvast een wensenlijstje!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.