Mijn Volgers

dinsdag 26 oktober 2010

Kaartje voor de zwat/wit challenge

En dit is hem dan geworden, mijn kaartje voor http://gekopcopicchallenge.blogspot.com/ .
Mijn hobby kamer ziet er weer mooi en fris uit.
Alles heeft een likje verf gekregen en de kasten zijn weer opgeschoond.
Dit is zo af en toe nodig en dan kan je gelijk alles nakijken, wat je niet meer gebruikt en dus niet meer vooraan hoeft te liggen, opbergen tot wie weet wanneer?
Maar ja weg doen kan ik ook niet, dus dat ligt nu op een ander plekje in de kast.
Dit kaartje moest dus in het zwart/wit worden gemaakt, dat zijn niet de kleuren die ik zo voorhanden had, maar er is genoeg te koop toch? De stempel is een digi,  ingekleurd met copic, het papier komt uit een papierblok MakingMemories "Black & White", de stempel is uitgestanst met een Spellbinder "Label Four "en de swirls komt van Marianne design Creatables LR0112, de vlinders zijn van Joy crafts
Lieve groetje Sieta.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.