Mijn Volgers

woensdag 27 oktober 2010

Merry Christmas

Wat is het toch heerlijk weer om met je hobby bezig te zijn. Ik heb nogmaals een kerstkaartje gemaakt. Dit stempel afdrukje had ik al een tijdje geleden ingekleurd met de copic, maar was er nog niet aan toe gekomen om er een kaart mee te maken. Papier is van BasicGrey "Jovial", de bloemen van een creatable en de takjes van een Floral Pons, ook heb ik nog wat kleine ijssterretjes en plakparels er op geplakt. De tekst stempel is van Magnolia.
Lieve groetjes Sieta

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Ik zag dat ik een nieuwe volger had, wat leuk bedankt en ben natuurlijk ook even op dit blog gaan kijken en ook al volger geworden. Ik heb net even je kaartjes bekeken, maar die zijn ook leuk. Ik vind dit kaartje met de sneeuwpop ook erg geslaagd. Het kleuren is goed gelukt en ook het kaartje is een mooi geheel geworden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.