Mijn Volgers

woensdag 6 oktober 2010

Weer een kerstkaart

Ik heb deze keer maar weer een kerstkaart gemaakt, je heb er nooit genoeg van toch?
Ik heb gebruikt; Nestabileties Dahlia van Spellbinders, Swirl CL CS 02 van Crealies.
De bloemen zijn gemaakt met  Creatables van Marianne design LR 0128.
De goudkleurige blaadjes zijn gemaakt met Creatables van Marianne design LR 0122, de takjes zijn met een floral punch gemaakt.
De achtergrond,  met de dots,  is door de Cuttlebug gegaan  en de tekst komt van het Eline's vintage christmas stempelsheet.
Lieve groetjes Sieta

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart Sieta.
    Ik ben niet zo weg van goud.
    Maar deze combinatie vind ik heel mooi.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.