Mijn Volgers

dinsdag 16 november 2010

Hanglar kaartje

Hoi Dames
Deze keer even geen kerstkaartje.
Dit kaartje heb ik gemaakt met een stempel van Hanglar-Stanglar, ik ben helemaal weg van deze stempels. Helaas zijn ze moeilijk te verkrijgen, maar ik heb een weg gevonden hier naar toe. Het papier dat ik gebruikt heb weet ik niet meer waardat van is. Het afdrukje weer gekleurd met de copic, uitgestanst met een spellbinder, een taartkleedje en een bloemetje met wat takjes en een strassteentje voor het bloemenhartje gebruikt en klaar was het kaartje.
Lieve groetjes Sieta

5 opmerkingen:

  1. wat een enig kaartje Sieta, leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Sieta; ik ben ook een HS fan en er is idd. moeilijk aan te komen. Ik begrijp niet dat er niet een importeur in NEderland is die dit merk gaat verkopen.
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje en ook zo mooi ingekleurd. Nog van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Wat een leuk kaartje is het geworden zeg. Ik vind de Hangeler Stangler stempels ook geweldig, maar zijn inderdaad heel lastig te krijgen, ben altijd weer blij als ik een mooi afdrukje heb gevonden.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waanzinnig mooi kaartje zeg. Leuk hé, die Hanglers.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.