Mijn Volgers

maandag 13 december 2010

Een Award gekregen

Hoi hoi,
Deze Award heb ik gekregen van Cynthia en hiervoor wil ik haar hartelijk bedanken.
Nu moet ik 8 dingen over mijzelf vertellen, dit hoort bij deze Award.

1. Ik maak graag kaarten
2. Ook naai en borduur ik graag
3. Ik werk partime in de zorg
4. Kom altijd tijd tekort voor alles wat ik nog graag wil doen
5. Lees graag een goed boek maar gun me daar de tijd niet voor
6. Ga graag shoppen, vooral hobby spulletjes
7. Vanaf het voorjaar vind ik het heerlijk om naar ons buitenverblijf te gaan
8. Ben de trotse oma van kleinzoon Pascal
 Nu mag ik deze Award doorgeven aan 8 personen en dat doe ik dan aan;

Dames deze Award is voor jullie, ik geniet altijd maar weer van jullie mooie werkjes.

Lieve Groetjes Sieta


3 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,

    Dat is hartstikke lief! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta,
    Dat is een verrassing. Leuk !!!!
    Bedankt.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,

    Bedankt voor de award, leuk zeg! Ik had hem al een keer gekregen, dus de 8 dingen over mezelf staan al op mijn blog, maar ik zal de award bij mijn volgende blogbericht zeker plaatsen!\

    Fijne dag, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.