Mijn Volgers

dinsdag 14 december 2010

HS kaartje

Hoi hoi,
Zoals beloofd geen kerstkaartje meer. Deze kaart is gemaakt met een afdrukje van Hanglar-Stanglar, ooit eens gekocht op marktplaats en ingekleurd met copic markers. Het papier is van BasicGrey en heet Origins. Wat bloemetjes erbij en takjes gemaakt met de Floral Punch en voor het schulprandje de MS pons gebruikt. Dit kaarjte heb ik gemaakt voor de HanglarGroep en de opdracht was om een matenkaartje te maken, dus de maten stonden vast en daar moest je je aan houden voor de kaart zelf en de papiertjes erop en ook het afdrukje moest van een bepaalde maat zijn. Verder mocht je de aankleding zelf bedenken.
Bedankt voor het langs komen.

8 opmerkingen:

  1. Goed hoor, ik moet nog wat kerstkaartjes maken! Dus er komen er nog een paar aan!! Deze is super leuk zo in het groen!! Prachtig papier, B.G. blijft toch één van mijn favoriete merken!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mam,

    Wat een ontzettend mooi kaartje en de kleuren zijn ook zo mooi! Zal met de kerst nog wel even mijn nieuwe stempeltjes meenemen zodat je er wat afdrukjes van kan maken. Kan ik jou ook eens een beetje terug geven :-)

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,
    Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en meteen volger bent geworden. Alleen bij Janet sta ik in de bloglijst. Hoe dat komt weet ik niet, maar bij andere bloglists verschijn ik niet wanneer ik een nieuw bericht plaats. Misschien doe ik wel iets verkeerd?
    Dus direkt een kijkje genomen bij jou. Ook jij maakt erg mooie kaarten met heel mooie kleurencombinaties.
    We kunnen lekker bij elkaar inspiratie opdoen, want natuurlijk ga ik nu ook volger worden bij jou.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta,
    Weer wat geleerd. Ik heb jou in mijn bloglijst erbij gezet.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta,

    Bedankt voor je blog award.
    Vind het erg leuk om te krijgen.
    Toch een teken van waardering.
    Vond het wel veel werk om alles op mijn blog te krijgen.
    Maar het is de moeite waard.
    Jij hebt behoorlijk de gang er in met je kaartjes.
    Ik maak toch wel veel kaarten maar meer voor de verkoop.
    En voor de scrap kaarten durf ik niet zoveel te vragen.
    Dus die bewaar ik voor mij zelf om te versturen.
    Succes verder met je mooie kaarten die je maakt.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje en wat mooi ingekleurd.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sieta, bedankt voor je leuke bericht op mijn blog en fijn dat je mijn kaarten mooi vindt!
    Jouw kaarten zijn prachtig...! Ik ga jouw ook volgen hoor!
    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.