Mijn Volgers

vrijdag 24 december 2010

Merci Label doosje

Hoi hoi,
Dit heb ik gemaakt naar aanleiding van Challenge #3 bij Cards etc.Shop blog. Het patroon kon je downloaden na een gift te hebben gedaan. Het papier wat ik gebruikt heb is van BoBunny "Midnight Frost", dit  is zo'n  mooi papier. Het afdrukje is van HS  "Bee my Honey" en heb ik ingekleurd met distress en daarna uitgeknipt. Het hartje achter het afdrukje is gemaakt met 2 spellbinder stansen, een gekregen van de Sint en een als dank voor het oppassen dit jaar op onze kleinzoon, nogmaals bedankt lieverds hiervoor. Verder nog een ijsster en ijssterrand uit geponst met een MS pons. Op de zijkant van het doosje heb ik ook nog wat kleine ijssterretjes geplakt.



8 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk doosje is het geworden. En wat ontzettend leuk om te zien wat je met de kadotjes van de Sint maakt! Je hebt het distress al aardig onder de knie zo te zien.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh is this sweet!!
    i would like to make one of those.
    can you share a template, please
    thank you
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje is het geworden, je maakt vast wel kans. Het ziet er leuk uit. Het papier van Bo Bunny is echt geweldig en het stempelafdrukje vind ik echt een schatje.
    Succes ermee.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig resultaat en wat een mooi paper heb je gebruikt.

    Groetjes ilonka
    Dt ster Cards etc Shop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is een verzoek om het patroon gedaan, maar daar kan ik helaas niet aan voldoen. Het patroon is te verkrijgen bij Cardsect.Shop door een donatie te doen, zie voor adres mijn blogrol.
    Hopelijk is hier begrip voor.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta,
    ik was aan het kijken bij Cards etc om mee te doen aan de challenge en zag jouw doosje en ben dan gelijk even bij jou komen kijken want het sprong er voor mij wel uit !
    Ik vind dat je een ongelooflijk leuke stempel hebt gebruikt en je kleuren zijn zo mooi samen !
    Heel knap gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk doosje heb je er van gemaakt zeg.
    super

    groetjes anita dt cards etc shop

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.