Mijn Volgers

woensdag 1 december 2010

Merry Christmas

Hoi hoi
Eindelijk weer even tijd gevonden om een kaart te maken.
Ik heb het momenteel zo druk met andere dingen dat er van kaarten maken niets komt.
Dit is weer een kerstkaart, maar dan even anders dan de vorige kaarten.
Hij is gemaakt met de Magnolia stempel, die ik gewonnen had bij Janet.
Het papier is van BasicGrey en heet Jovial.
Ik heb nog een kaart gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien, want die heb ik net op de bus gedaan voor een verjaardag. Dus deze plaats ik wel als de jarige hem ontvangen heeft.
Lieve groetjes Sieta

2 opmerkingen:

  1. Héél mooi Sieta!! Leuk model zo met dat schuine!! EN dat papier is ook schitterend! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.