Mijn Volgers

donderdag 30 december 2010

Mijn laatste kaart van dit jaar

Hoi hoi,
Dit is hem dan geworden, wel veel werk om hem te maken maar het is weer eens een andere kaart dan dat ik gewend ben om te maken.
Dit is hem helemaal dicht, ik heb een klein stukje klitteband gebruikt om hem vast te zetten. Het kan ook met een lintje, maar ik vond dit mooier.

Hier is hij helemaal open, de tekstlabel heb ik leeg gelaten want ik weet nog niet waarvoor ik hem ga gebruiken, zodat ik dan de tekst kan plaatsen. Wat heb ik zoal allemaal gebruikt; het papier is van Bo Bunny en heet "The Midnight Frost", copic markers E 31, 33, 35, 50, 51, 93 - B 91, 93, 95 - BG 000, Spellbinders Nestabillities "Label Four, Classic Heart en Classic Scalloped Heart, Lacey Circles", MD creatables,  "Poinsetta en Zweedse IJsster" en een stukje lint. De afdrukjes zijn van Hanglar-Stanglar "Bee my Honny".
Ik wens iedereen een goed uiteinde en een voorspoedig en creatief 2011 toe.



3 opmerkingen:

  1. Sieta, wat een geweldig mooi kaartje is dit geworden. De vorm is fraai en apart. En hoe kom jij aan die fantastische hanglar stanglar stempels?? Ik vind ze ook zo geweldig maar kan er niet achter komen waar ik ze kan kopen of bestellen.
    Heel fijne jaarwisseling.
    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow zeg, die is mooi Sieta, ik kan me voorstellen dat het veel werk was maar het was wel de moeite waard, hij is schitterend!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel werk, maar wel zeer de moeite waard.
    Hij is heel mooi geworden.
    Goede jaarwisseling gewenst en veel knutsel plezier in 2011.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.