Mijn Volgers

maandag 13 december 2010

Mijn laatste kerstkaart

Hoi hoi,
Ja ja jullie lezen het goed, dit is het laatste kerstkaartje die ik dit jaar gemaakt heb. Ik ga nu weer over naar "gewone" kaarten.
Ik heb voor deze kaart een stempelafdrukje gebruikt van Hanglar-Stanglar en ingekleurd met mijn copic's. Het papier komt uit een blokje van Kruidvat, volgens mij, kan het maar niet onthouden hi hi hi.
Hierbij wil ik jullie ook nog even bedanken voor de lieve reacties die ik krijg op mijn kaartjes, dat waardeer ik enorm.
Lieve groetjes Sieta

6 opmerkingen:

  1. o wat goed zeg je laatste kaartje... kerstkaartje dan! Ik loop hopeloos achter zoals gewoonlijk. Deze is erg mooi, leuk dat blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sieta,
    Leuk dat je mijn blog volgt!! En bedankt voor je berichtje. Mooi kaartje heb je gemaakt!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt de laatste?? Pff, bij mij zijn ze niet allemaal af gekomen dit jaar. Ik heb er ook heel veel verkocht moet ik eerlijk zeggen. Deze is weer heel mooi geworden Sieta!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt.
    en heel erg bedankt voor je award, ik ben zeer vereerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lekker je laatste kerstkaartje of niet......... Het is wel een mooi kaartje geworden.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje !
    Je maakt hele leuke dingen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.