Mijn Volgers

maandag 6 december 2010

Prettige Kerstdagen

Hoi hoi,
Hier is weer een Kerstkaartje. Ja ja dat krijg je in deze tijd van het jaar, allemaal kaartjes met het zelfde thema. De stempel die ik gebruikt heb komt van "Craft UK" Rubber stamping, uit de Christmas Collectie en heet Christmas Cute 1. Dit zijn erg mooie grote stempels. Natuurlijk weer ingekleurd met de copic's en de ijssterren zijn gemaakt met de MS pons en ik heb er "Waterfall" stickles op gedaan. Verder de kaart rustig gehouden met alleen nog een tekststempel erop, waar ik de rand van bewerkt heb met stickles.
Zo nu ga ik eerst en dat is dan voor de tweede keer, mijn hobby kast weer in elkaar zetten.
Ik had even iets nodig uit de kast en toen ik de deur open deed storte de heleboel naar benen. Gelukkig niets stuk maar wat een werk om alles weer bij elkaar te zoeken. Nu eerst maar eens kijken hoe ik een derde keer van instorten kan voorkomen alvorens de spulletjes er weer in te zetten. Ja kasten die goed staan kan je maar beter daar laten staan waar ze staan en niet verplaatsen, daar worden ze toch wat instabieler van, maar ja wat moet je als je kamer aan een opknap beurt toe is.
Lieve groetjes Sieta

4 opmerkingen:

  1. O vreselijk zo'n kast die inelkaar stort! Sterkte met opruimen! En dit is weer een heel lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OEi oei, kom je goed weg dat er niets kapot is!! Ik vind je kaartje echt heel schattig! Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Sieta en een leuk stempeltje.
    Succes met het opruimen en hopelijk blijft de kast nu voorlopig wel staan.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend lief kaartje is dit zeg enne... wat een ramp als je kast in elkaar zakt. Gelukkig dat er niets kapot is.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.