Mijn Volgers

dinsdag 7 december 2010

Wishing You.....

Hoi hoi,
Dit kaartje heb ik op een andere manier gemaakt. Te beginnen met het afdrukje, niet met de copic's maar met Distress inkt ingekleurd. Ook dit is oefenen net als met de copic's. Ook heb ik de naaimachine gebruikt om de lagen op elkaar te naaien, dit was de eerste keer dat ik het heb gedaan en dat is te zien ook hi hi hi. Maar hiervoor geld ook "vaker"doen. Het achtergrondje achter het magnolia afdrukje heb ik gestempeld met tekst en distress inkt " forest moss ". Het designe papier komt uit blokjes van Kruidvat of Action, weet het zo niet precies. Op de bloem wat dauwdrupjes gedaan en wat plak pareltjes gebruikt.
Lieve groetjes Sieta

5 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart SIeta, het inkleuren met de Distress gaat je anders prima af zeg!! Erg mooi geworden. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind hem heel erg mooi geworden. Het is dus toch de distress inkt geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt Sieta, zowel het inkleuren als de stiksteekjes van de naaimachine. het papier is van de kruitvat, heb dat blokje namelijk ook.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.