Mijn Volgers

maandag 31 januari 2011

Als de vogeltjes weer beginnen te fluiten,......

Hoi hoi,
Dit  kaartje heb ik gemaakt met een afdrukje die ik al een tijdje geleden had ingekleurd, maar wist toen nog niet precies wat ik ermee wou maken.  Afgelopen week heb ik van Cynthia allemaal restpapier gekregen en kwam toen wat grotere stukken scrappapier tegen die prachtig bij dit afdrukje pasten. Ik vind het zo jammer om restje papier weg te gooien en gebruik ze om bv bloemetjes uit te ponsen, vandaar het restpapier van haar. De vlinder op de kaart komt ook van een klein stukje cardstock. Het lint wat ik gebruikt heb komt bij Wibra weg, het bloemetje heb ik bij HobbyCompleet de Duif gekocht en het roosje weet ik niet meer. Nog wat takjes geponst en klaar was dit zonnige kaartje. Een tekst doe ik er pas op als ik weet voor wie het kaartje gaat worden.
Bedankt voor het langskomen en tot het volgende kaartje.
Lieve groetjes Sieta

5 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,
    Wat heb je het afdrukje prachtig ingekleurd!
    Het zijn niet mijn kleuren, ik heb zelfs geen oranje markers, maar dit is echt een mooie combinatie. Moet het toch eens gaan proberen.
    Het is trouwens heel herkenbaar. Ik ben ook een hamster wat papier betreft en bewaar ook alle kleine stukjes. Maar ze komen echt vaak van pas.
    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo mam,

    Wat een schattige stempel is dit en wat een vrolijk kaartje is dit geworden. Grappig dat je mijn grote reststukjes hebt gebruikt voor dit kaartje. Ik blijf gewoon weer verder sparen voor je.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk zonnig kaartje en een lief afdrukje. Ik maak ook altijd alle restjes papier op en pons uit de laatste stukjes ook bloemen of takjes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi zonnig kaartje en een lief afdrukje.

    groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken dat Sieta, ik ben ook zo'n bewaarmuts! Het is een prachtig kaartje!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.