Mijn Volgers

vrijdag 21 januari 2011

Een kaart met een HS stempel

Hoi hoi,
Als eerste wil ik mijn nieuwe volgelingen welkom heten en bedanken dat ze volger hier zijn geworden.
Nu even over de kaart, gemaakt met een stempel van Hanglar-Stanglar en ingekleurd met de copic markers.
Het papier is van Prima Marketing en heet "Jack n'Jill", ik vind dit z'n mooi papier en heb daarom verder geen ander papier erop verwerkt. Wat bloemetjes en roosjes gekleurd met de markers (heb geen Airbruch) en takjes van de MS pons erop verwerkt. Ik heb er geen tekst op gedaan zodat ik hem overal voor kan gebruiken.

Bedankt voor het langs komen en de reacties.
Lieve groetjes Sieta

5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje hoor! En wat zijn ze leuk he de stempels van HS.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta, wat een schatje is het geworden! En inderdaad het papier is heel erg mooi. Je hebt dat ook prachtig gecombineerd met de kleuren van je afdrukje. Knap hoor. Ik zoek meestal het papier bij mijn ingekleurde afdrukje, maar volgens mij heb jij het andersom gedaan, zo mooi matched het.
    Fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Sieta! Mooi ingekleurd ook! En bedankt nog voor je reactie op mijn blog! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig stempeltje en idd. heel mooi papier met een schitterende kleur. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo mam,

    Wat een schitterende kaart weer. Zowel het papier als de stempel zijn echt heel erg mooi en ze passen ook zo mooi bij elkaar.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.