Mijn Volgers

donderdag 27 januari 2011

Hartelijk gefeliciteerd

Hoi hoi,
Deze kaart heb ik gemaakt voor de Cards etc.Challenge, met het patroon dat je voor en kleine gift bij hun kunt kopen. Je kan er een bloemen of hart kaart van maken en tevens zit er een patroon bij om een bijpassende envelop te maken. Ik heb dus een bloemenkaart gemaakt en heb met twee kleuren gewerkt. Ik vond dit wel kunnen, want de binnenkant is niet zichtbaar zoals je hierboven kunt zien en ik vind het weer eens wat anders. Op de voorkant van de kaart heb ik een digistempel gebruikt van Funky Kits  "Verity" van Sugar Nellie en die heb ik ingekleurd met de copics. Het papier komt uit een blok van Primamarketing en heet "Fairy Flora". Verder heb ik bloemetjes en een vlinder met de copics op kleur gemaakt en een takje uitgeponst.
Er zit een bijpassende label bij waar ik een tekst op heb gestempeld.
De cardstock had ik niet in een bijpassende kleur, dus heb ik die bewerkt met distress inkt milled lavender om hem op kleur te maken.

En dit is de binnenkant van de kaart geworden.
Hiervoor heb ik weer een digistempel van Sugar Nellie "Grace" genomen  en met de copics gekleurd. Het papier is van BoBunny "Midnight Frost" en een bloemetje uitgeponst met een Creative Flower pons CL CF 05 van Crealies. Op de linker kant kan  eventueel nog een tekst geschreven worden.
Dit is mijn bijdrage dus geworden voor de challenge en ik ga hem daar zo posten.
Bedankt weer voor jullie bezoekjes en reacties.
Lieve groetjes Sieta

7 opmerkingen:

  1. Oh wat is die mooi geworden!! Wat een fantastische stempels zijn het hè. Ik vind je kleuren erg mooi en de lay out geweldig.
    Gr.Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo mam,

    Wat een mooi kaartje weer. Persoonlijk is de binnenkant wat meer mijn smaak dan de buitenkant. Heel veel succes met de challenge.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta, echt een schitterende kaart zeg, die stempels zijn toch geweldig hè?!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie creatie. Het lijkt net of meisje van de bovenste foto zo van de kaart afstapt. Echt mooi gedaan!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta,
    Ben ook bezig met het inkleuren van deze stempel. Leuk zijn ze hé. Geweldig die blauwe kleuren. Daar gaat mijn voorkeur naar uit. Mooi geheel.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die gaaf geworden zeg.

    dt'er cards etc shop Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze kaarten zijn super en heel mooi ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.