Mijn Volgers

dinsdag 4 januari 2011

Kai in the snow

Hoi hoi,
Dit kaartje heb ik gemaakt met een digi stempel van Mo Manning en ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Bo Bunny en heet Crazy Love, heb ik gekregen van Cynthia.
Het plaatje is uitgestanst met Circle Large en Lacy Circles van Spellbinders. Het bloemetjes is van Prisma Flowers en nog een roosje en takjes erbij gedaan.
Het heeft me wat moeite gekost om dit kaartje te maken, zit namelijk aardig in de lappenmand. Ik ben al een week aan het kwakkelen met mijn gezondheid en mijn hele hoofd  en keel doet me pijn, pffff wat een gedoe. Maar ja, ze zeggen dat het rond gaat, dus ik moest er deze keer ook aan geloven.
Lieve groetjes Sieta

7 opmerkingen:

  1. Allereerst beterschap. Het heerst inderdaad. Een lelijk giepje waar je toch echt wel ziek van bent. Je kaartje is heel fraai. Leuke kleurencombinatie zo. En wat is Kai leuk he. Ik heb hem ook al een aantal keren gebruikt.
    Lieve groetjes en ik hoop dat je snel opknapt.
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje en het digiafdrukje is geweldig! Mooi ingekleurd.
    Beterschap toegewenst!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje heb je gemaakt en dat terwijl je je niet lekker voelt.
    ik wens je dan ook veel beterschap

    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo mam,

    Wat een ontzettend mooi kaartje weer. Ben zelf ook al bezig met een kaartje van dat papier. Het wordt een valentijnskaartje. Als hij af is zet ik hem wel op mijn blog. Heel veel beterschap hopelijk voel je je snel wat beter!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje is het geworden, ondanks de grieperigheid heel leuk geworden. Tja, de griep waart inderdaad rond, heb er zelf ook bijna twee weken mee rond gelopen. Hopelijk knap je snel weer helemaal op, zodat je weer nieuwe creaties kunt maken.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Sieta, ik vind de kleuren ook erg mooi. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Sieta, die stempel is een echt lieverdje hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.