Mijn Volgers

woensdag 19 januari 2011

Mijn eerste kerstkaart van dit jaar

Hoi hoi,
Ik had me voorgenomen om elke maand een kerstkaart te maken, zodat ik aan het eind van het jaar niet alleen maar kerstkaarten hoef te maken om er toch genoeg te hebben om te versturen. Dus hier is mijn eerste van de ............ Deze is gemaakt met een Magnolia stempel, ingekleurd met copic markers. Het papier is van de action en van BoBunny "Midnight Frost". De tekst is een digi en nog wat bloemetjes gebruikt.
Lieve groetjes Sieta

7 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend lief kaartje, en wat zijn ze toch leuk he de magnoliaatjes. Leuk dat je meedoet aan mijn blog hop. Ik ben gelijk ook volger van je blog geworden.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo mam,

    Wat een mooi kaartje weer. En ja je tip heeft idd geholpen.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom via de bloghop op jouw blog terecht. Je maakt hartstikke leuke kaartjes, dus ik ben meteen volger geworden! Zo zie je maar dat die bloghop ergens goed voor is!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is weer een heel leuk kaartje geworden
    mooi zo helemaal in het blauw
    wel een goed idee iedere maand een kerstkaartje ik denk alleen niet dat het mij zou lukken ik ben een beetje uitgekeken op de kerstkaartjes (om te maken dan he naar die van jou kijk ik graag)
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta,
    Wat een prachtige kerstkaart is dit. Lief stempeltje. Dezelfde voornemen heb ik ook om elke maand een kerstkaart te maken. Hoop dat het lukt:).
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is schattig Sieta, ik ben nooit gestopt met kerstkaarten maken hihihi!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta, wat een mooie creaties maak je, ik blijf je zeker volgen, Désirée.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.