Mijn Volgers

zondag 16 januari 2011

Mijn verjaardagskaart voor...

Hoi hoi,
Dit is het kaartje dat ik gemaakt heb voor Cynthia, onze jongste dochter, die 15 januari jarig was.
Ze heeft hem inmiddels ontvangen, dus kan ik hem nu op mijn blog laten zien.

Ik heb hem gemaakt met allemaal Magnolia afdrukjes en in haar lievelings kleur rose.

Het was de eerste keer dan ik z'n kaartje gemaakt heb en het was wel aardig wat werk, pffff 3 afdrukjes inkleuren voor 1 kaart hi hi hi, maar ik heb het graag gedaan hoor. Het papier wat ik gebruikt heb, heb ik van haar gekregen en de afdrukjes zijn ingekleurd met copic markers. De tekst op de label is gemaakt op de computer en als versiering wat stempeltjes gebruikt die ik bij Action gekocht had.
Lieve groetjes Sieta

6 opmerkingen:

  1. Leuk hè zo'n cadeuaenveloppe, en inderdaad wel meer werk. Maar het wordt meestal heel erg gewaardeerd en ik vind het ook leuk geven. Hij is erg mooi geworden.
    Gr. marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat ben ik er blij mee!!!!!!! Hij komt in mijn hobbykamer te hanger ter inspiratie.
    Helemaal super. Dank je wel mam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, en gefeliciteerd met je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta,
    wat een prachtige kaart zeg !
    Ik vind het model echt geweldig !
    Ik zag je kaartje hieronder en die is ook echt practig geworden !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart geworden, dat was het werk meer dan waard. Las al dat Cynthia er blij mee is, dat kan ik me voorstellen, altijd leuk om zoiets te krijgen en inderdaad ook om ter inspiratie op te hangen. Beiden alsnog van harte gefeliciteerd.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit mooi gedaan, ziet er geweldig uit! En nog gefeliciteerd met je dochter!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.