Mijn Volgers

maandag 10 januari 2011

Schaats Pret

Hoi hoi,
Als eerste wil ik jullie bedanken voor de beterschap berichtjes, ik stel dit erg op prijs.
Het gaat weer goed met mij, alleen de vervelende hoest wil maar niet over gaan.
Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een schets bij Duymelot
Je moest de schets gebruiken, de kleuren blauw/bruin, een magnolia stempel en voor de rest mag je helemaal zelf weten om de kaart aan te kleden. Het papier komt van verschillende blokken en het afdrukje is ingekleurd met de copic's. Een paar stansjes gebruik en de tekst is gemaakt op de computer.
Dit is mijn bijdrage dan geworden, ik ga hem daar straks posten.
Bedankt voor het langs komen en de lieve reacties.
Lieve groetjes Sieta

10 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,
    Schattig kaartje, mooie kleuren !!
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Sieta
    Het is een mooie kaart geworden.Een leuke stempel, en ik vind de kleurencombinatie van blauw met bruin altijd een hele mooie.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sieta,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt en leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot! Veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje hoor Sieta. Erg leuk dat je met de wedstrijd mee doet. Succes he!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje Sieta en de kleurencombi is mooi gelukt.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mam,

    Wat een ontzettend mooi kaartje weer. Ik ga voor je duimen!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, mooie kleuren gebruikt. Succes met de wedstrijd!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,
    je kaart is prachtig geworden hoor !
    Heel geslaagd !
    Ik vind blauw met bruin altijd zo mooi samen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sita

    super je kaartje en wens je een fijne week verder groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk dat je meedoet met onze wedstrijd je kaart is prachtig !
    succes meis

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.