Mijn Volgers

zondag 16 januari 2011

Valentijn Challenge

Hoi hoi,
Deze kaart heb ik gemaakt voor de Valentijn Challenge van hobbytijd.
Tilda heb ik ingekleurd met de copic's en toen uitgeknipt. De hartjes zijn gemaakt met de spellbinders stansen Classic Scalloped Heart en Classic Heart en ik heb de MS rand pons gebruikt. De bloem is gemaakt met Creative Flowes nr 9 van Crealies en als hart een roosje geplakt. Het papier is volgens mij van Kars en heet Love en het rose lint komt van de Action.
Lieve groetjes Sieta

3 opmerkingen:

  1. Wow wat een enig kaartje Sieta!! Er leuk met al dat felle roze! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo mam,

    Wat een ontzettend lief Valentijnskaartje. En nog heel erg bedankt voor mijn verjaardagskaartje. Ik wist niet wat ik zag zo mooi en echt mijn kleuren helemaal TOP!
    Succes met de challenge.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,
    Wat een leuk kaartje in lekker fel rose. Dat mag ik wel. En wat een schattige stempel met al die hartjes.
    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.