Mijn Volgers

dinsdag 15 maart 2011

Bedank Candy

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 15 maart.
Voor nieuwe berichten scrol naar beneden.

Hoi Hoi,
Als eerste wil ik mijn nieuwe volgers bedanken dat ze mijn blog willen volgen.
In het begin van mijn blog had ik een candy beschikbaar gesteld als ik 50 volgers zou hebben.
Nu ik al 38 volgers heb komt dit getal al aardig inzicht.
Nu heb ik besloten mijn candy aan te passen, nee niet het aantal volgers maar de inhoud.
Het gaat een verrassings pakket worden.
Mijn dochter en ik gaan 11 maart naar de Hobby Beurs in Zwolle en daar gaan we de inkopen doen voor deze candy, ik kan je alwel verklappen dat het leuke spulletjes gaan worden.

Wil jij je graag laten verrassen, doe dan aan deze candy mee.

Wat moet je doen om voor deze candy in aanmerking te komen?
Als je dat nog niet bent, wordt volger van mijn blog
Zet dit bericht op je blog in de sitebar met een link naar mijn blog
Laat een reactie achter onder dit bericht, zodat ik weet dat je mee wilt doen

Ik maak de winnaar bekend op 15 maart.


39 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een verwennerij! Daar maak ik graag kans op! Ik ben namelijk dol op verrassingen! Succes met de candy en hopelijk komen er heel wat volgers bij!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta,
    Wat leuk dat je een candy weggeeft, een verrassingspakket wat spannend!!! Daar doen wij graag aan mee. Volger zijn wij al een tijd en de candy staat zo op onze blog. Succes verder en nog veel freubelplezier.
    Groetjes Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Sieta
    Ik zou ook heel kans willen maken op je candy?
    leuk zo`n verassing.
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Ik ben wel in voor een verrassing. Er komen vast heel veel volgers bij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta, ik had je candy helemaal niet gezien joh, maar ik vind het hartstikke leuk om mee te doen. En hij gaat goed, nog maar 12 volgers erbij en je bent er al!! Ik zal 'm in mijn sidebar zetten, wie weet zien mensen je candy staan en komen ze kijken! Groetjes, Frea
    p.s. Het is denk ik handig als je je woordverificatie uit zet. Je moet dan naar naar instellingen en dan reacties, als je dan naar beneden scrollt kun je 'm aan en uit zetten. Het kost nl. heel veel tijd bij het bloggen. Ik heb 'm zelf ook net uit gezet, wist niet eens dat 'ie aan stond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo sieta,
    ik was een berichtje aan het plaatsen op je kaart van marianne design challenge en ik dacht zal eens meteen volger worden.
    nou dat is even boffen zag ik naderhand dat je een candy weggeeft.
    leuke verrassing en succes ermee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sieta,

    Dank je wel voor je lieve reactie op mijn geschenkverpakking. Het blik heb ik ooit eens gekocht met bloemetjes erin. Het was van My Minds Eye. Ik hoop dat je ook een soortgelijk blik kunt vinden en ik ben dan heel benieuwd naar jou uitwerking in mannenversie.
    Ik doe natuurlijk ook graag mee met je blogcandy. Leuk dat je dat beschikbaar stelt.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta, Ja je komt het steeds meer tegen op de blogs dat mensen een candy weg geven. En ......... het werkt. Je vindt het altijd wel leuk om een kadootje te krijgen.
    Je jongens kaart vind ik erg leuk geworden. Die zie je niet zovaak.
    Succes met het halen van 50 volgers.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta
    Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog natuurlijk word ik ook volger op jou blog
    Graag wil ik meedoen met deze candy Ik ga nu even rondsnuffelen op jou blog
    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sieta, dank je wel voor je fantastische reactie op mijn kaartjes(bloos). Ik vind jou kaartjes echt geweldig en ben dan ook meteen volger geworden. Ik zie dat ik met me neus in de boter val en doe dan ook graag mee met je candy. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben dol op verrassingen dus ik doe graag mee met je candy.
    Kom je ook eens bij mij kijken?
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee met je candy spannend hoor!!!
    Zet hem meteen in mijn sitebar.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. als nieuwe blogvolger doe ik graag mee met je candy want spulletjes kunnen we allemaal gebruiken voor onze kaarten Gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sieta, bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog en dat je ook volger bent geworden. Ik ben natuurlijk meteen terug naar jou op bezoek gekomen en zie dat je ook een candy weggeeft. daar wil ik natuurlijk ook aan meedoen. Ik ga je ook volgen en de candy zet ik op mijn blog.
    groetjes, en fijne weekend, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk een candy. Ik ben dol op verrassingen en wil graag een gokje wagen. Veel plezier op de beurs.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk, heerlijk zulke verrassingen. Bedankt voor de kans om je candy te winnen en veel plezier de 11e.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Sieta,
    wat een leuke dingen heb je op je blog staan! Ben ook gelijk volger bij je geworden!
    En ik zag dat je wel een hele leuke candy gaat verloten, wow.... ben zeer benieuwd!!
    Denk dat ik ook maar eens een x een candy ga doen, miss dat ik dan ook wat meer volgers krijg (want dat blijft maar rond de 20 hangen ;-( )
    Veel knutselplezier en ik kom snel weer een x terug op je blog!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ik doe graag mee met je candy. Leuk dat het nog even een verrassing blijft. Ik zet een link op mijn blog.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Via via kwam ik op je blog terecht. Heb me natuurlijk gelijk aangemeld als je volger... Ik houd wel van verrassingen en doe natuurlijk graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sieta , wat leuk dat je mijn vloger bent geworden. Ik ben ook jou volger geworden en wil wel een kansje wagen. Veel blogplezier verder en natuurlijk kom ik nog eens langs.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sieta,

    Bedankt voor je berichtje.
    Opnieuw wil ik graag een gokje wagen.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke candy.
    Ben natuurlijk volger geworden.
    Je maakt leuke kaarten.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hallo, alweer zo'n leuke blog, ben gelijk volger geworden. en die candy is ook erg leuk. ben benieuwd wie de winnaar word. gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. nou ik laat me graag verrassen hoor, spannend! Dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuk idee, ik doe graag mee aan de candy!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Sieta, wat leuk z'n verrassingscandy ik erg benieuwd wat het wordt ik ben al volger maar wil graag meedoen voor deze leuke candy zal hem op mijn blog plaatsen.

    Succes op de beurs.

    Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke een verassing. Ben je volger geworden hoor. Wie weet kom ik je nog tegen in Zwolle gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoihoi een candy! en ook nog een verrassingscandy, ik ben dol op verrassingen!
    Ik ben volger van je blog geworden en je link staat op mijn sidebar.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoie Sieta

    Wauwww een dagje naar de beurs,,Geweldig!!!
    Ik vind dat net een dagje naar een snoepfabriek,en jaaaaaa ik ga ook naar de knotsgekkekaartendagen in Brabant.
    Ik ben erg benieuwd naar je verrasingscandy en doe dan ook graag mee.
    Ik heb hem al in mijn sidebar staan,
    Op naar de 100 volgers meid.

    Liefs Michaela en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Sieta,
    wat een leuke candy:)
    Wie weet lopen we elkaar tegen het lijf op de beurs, ik ga ook met mijn dochter op 11 maart naar Zwolle:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Sieta,

    Ik kwam je candy tegen op het blog van Adriana en dacht wat leuk, we hebben dezelfde gedachte gehad mbt. de candy.
    Ik hou van verrassingen en heb er zelf ook een op mijn blog. kaartjesvanliesbeth.blogspot.com
    Ik wil graag meedingen bij die van jou, wellicht jij bij die van mij?
    Ik ga hem in ieder geval plaatsen in mijn sidebar.
    gr. Liesbeth
    veel succes, je gaat als een speer zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Sieta,

    Wat leuk dat je een candy weggeeft!
    Ik ben dol op verrassingen dus ik wil graag een gokje wagen.
    Op mijn blog geef ik ook een candy weg, misschien vind je het leuk om daar ook aan mee te doen?

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Very cool sweetie, I hope I'm lucky and I won it and thanks for the chance.
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Sieta,
    Wil graag mee doen met zo'n verrassings candy.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. 66 volgers al...de 50 ruim voorbij:-)
    Ik maak graag kans op die verrassing,,,want daar ben ik dol op! Wie niet...lol!

    Ik ga ook naar Zwolle, maar dan 12 maart.
    Alvast veel plezier met je dochter!

    Als ik vragen mag, waar kom je weg uit Groningen, want kom zelf ook uit Groningen...

    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Sieta,
    Ik ben via Cynthia op jouw blog terecht gekomen.
    En naast alle mooie kaarten hier, mijn complimenten!, heb je ook een candy. Dus ga ik lekker meedoen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik laat me ook graag verrassen dus ik doe graag een gokje,ik zet hem gelijk op mijn blog

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met ondertussen al 70 volgers! Er staat een link in m'n sidebar . Bedankt om deze verrassingscandy weg te geven! Groetjes uit België, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi ik doe graag mee ben volger geworden en zet je op mijn blog gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.