Mijn Volgers

maandag 7 februari 2011

Blog AWARD!!!!!

Ik heb een blog AWARD ontvangen!!!

Lieve mensen ik voel me zeer vereerd dat ik deze blog Award heb mogen ontvangen van Marianne en hiervoor wil ik haar dan ook hartelijk bedanken.

En nu mag ik hem doorgeven, maar moet me wel aan een aantal regels houden en dat is geen enkel probleem voor mij.

Maak een bericht waarin je de "Love" Blog plaatst met een link naar de gever.
Dan moet je ook nog de blogs van de personen waaraan jij hem doorgeeft linken.
Deze personen moeten wel aangeven of ze de Award willen accepteren.
Dan kan je de Award doorgeven aan 3-5 van je favoriete blogs, die je tevens moet linken in je bericht.
Ik wil dan deze Award graag doorgeven aan de volgende personen:


Het was niet gemakkelijk om een keuze te maken, ik vind dat al mijn volgers hem eigenlijk wel verdienen.
Graag verneem ik of jullie deze Award willen accepteren.
Lieve groetjes Sieta

3 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta, Natuurlijk accepteren wij de award, wat lief en wat een eer. Hij staat al op ons bloggie.
    Liefs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo mam,

    Ik voel me zeer vereerd met deze award en ik accepteer hem graag! Ga hem gelijk op mijn blog plaatsen. Heel erg bedankt.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta
    Ik voel me zeer vereerd dat ik deze award van je krijg.
    Natuurlijk accepteer ik hem, ik zal hem nu meteen op mijn blog zetten.
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.