Mijn Volgers

dinsdag 1 februari 2011

Challenge kaart

Hoi hoi,
Deze kaart heb ik gemaakt voor de  Marianne Challenge Blog.
De opdracht was een winterkaart maken waarbij je in iedergeval een stempel of 3D plaatje moest gebruiken van Marianne Design. Ik heb weer eens een keertje een 3D plaatje gebruikt om een kaart te maken, is ook wel weer eens leuk om te doen. Het papier is van BoBunny "Midnight Frost" en ik heb verschillende stansjes gebruikt om het compleet te maken. De tekst is gemaakt op de computer. Zo, dit is dan tevens mijn 2e kerstkaart voor dit jaar, ik vang dus twee vliegen in een keer hihihi.
Lieve groetjes Sieta


10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurencombinatie heb je ervan gemaakt! Jouw begin voor Kerst2011 is er. Ik moet nog beginnen, maar heb even geen Kerstinspiratie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dotje Sieta, ik vind die Snoesjes echt snoezig hihi!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta, viavia kwam ik op deze blog leuk het kerstkaartje met midnight frost van Bo bUnny mijn favoriete papier lijn.
    Ik heb mij alvast maar aangemeld als volger.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en mooi dat papier. Goed dat je alweer met de kerst 2011 bezig bent. Zelf heb ik voorgenomen om elke maand twee kerstkaarten te maken of dat gaat lukken.......
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een mooi kaartje gworden, past goed bij het weer van nu.
    toevallig net deze papielijn ook op mijn wensenlijstje gezet.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een lief kaartje en mooi papier Sieta.
    Nog 16 volgers te gaan.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Wat een leuk kaartje!! Trouwens alles wat je maakt vind ik mooi zeker die hanglar stempels wat zijn die leuk zeg.
    Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog wordt ook meteen volger van jouw!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo mam,

    Wat een schattig 3d plaatje en weer een hele mooie kaart. Succes met de challenge.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje, prachtige kleuren

    bedankt om mee te doen met de MD challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hebt een heel mooi kaartje gemaakt sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.