Mijn Volgers

woensdag 16 februari 2011

Een kaart voor mijn schoonzus

Hoi hoi,
Deze kaart had ik gemaakt voor mijn schoonzus die vandaag jarig is, Barbara van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid.
Zoals je kunt zien heb ik voor deze kaart geen stempel gebruikt maar alleen maar stansen en het prachtige scrappapier, van welk merk het is weet ik niet .

Ik vond dit wel een passende kaart voor haar.
Lieve mensen, bedankt voor al jullie lieve en lovende reacties op mijn kaarten.
Lieve groetjes Sieta

12 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart zeg, daar zal ze vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sieta, ik vind dit zo'n mooie stijl. Moet dat ook eens gaan proberen, maar ja je wilt zoveel. Je schoonzus zal er iig blij mee zijn.
    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte met je schoonzus,wat een mooie kaart is het geworden ze zal er wel erg blij mee zijn.

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is dit, een heel andere stijl maar erg mooi!!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, wat een schitterende kaart Sieta. Ik houd wel van deze stijl. Je schoonzus zal er vast blij mee zijn. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie chique kaart SIeta! PRachtig van kleur ook! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is geweldig mooi!!! Prachtige kleuren ook gebruikt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo mam,

    Ik had het kaartje al gezien maar blijf hem mooi vinden. Gefeliciteerd met Barbara.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele sjieke kaart sieta, mooi kleurtje ook.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je schoonzus. Ze zal blij zijn om zo'n prachtige kaart te krijgen!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart is het geworden. Ziet er mooi uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, heel erg chique!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.