Mijn Volgers

maandag 28 februari 2011

Uitdaging

Hoi hoi,
Bij de HS groep hebben ze voor de maand maart de uitdaging om een witte kaart te maken, alleen het afdrukje mag iets gekleurd worden en er mag geen scrappapier gebruikt worden. Dus ik ben de uitdaging aangegaan met dit als resultaat.

Ik heb verschillende ponsen gebruikt en een bloemetje en de letters "love" uitgeponst. Alles, op de eerste laag na, is verhoogd opgeplakt om er wat diepte aan te geven.

Om daarna de kaart te fotograferen was ook nog niet zo gemakkelijk, als alles wit is komt het op een foto niet echt tot z'n recht. Dit was de beste foto van allen.

Bedankt weer voor het langs komen.

Lieve groetjes Sieta

14 opmerkingen:

  1. hij is wel heel erg leuk sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er vlot bij. En het is nog niet eens maart.
    Maar ik vind hem fantastisch. Ik had mijn hoofd ook al lopen breken, hoe ik dat nu toch zou gaan doen.Je bent een inspiratiebron. En ik vebaas me telkens over je leuke Hanglar stempels, ik kan ze niet vinden op de site en op Ebay zijn ze onbetaalbaar.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je ziet het, dat kleur niet echt nodig is, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem erg mooi gelukt hoor Sieta.
    Als je de foto groter maakt kun je de details goed zien.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Mam,

    Wat een mooi kaartje weer. Je moet het maar bedenken en dat met alleen maar wit knap hoor.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan zeg! Ik vind de bloem linksonder echt helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een uitdaging maar bij jou is ie erg goed gelukt. Prachtig hoor al de verschillende ponsen en lagen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk kaartje zeg!
    dat wit is ook erg moo!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend geheel!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is mooi geworden. Wil het toch ook nog eens proberen, alles in het wit.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtig kaartje geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. poeh dat lijkt me wel een hele moeilijke uitdaging
    maar ik vind dat je het mooi gedaan hebt
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi kaartje super!

    groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi geworden, ik heb op de foto geklikt zodat je het vergroot ziet. Echt prachtig gemaakt!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.