Mijn Volgers

woensdag 9 februari 2011

Just for you

Hoi hoi,
Ik zag vanmorgen dat ik mijn 50 volgers gehaald heb, ik vind dat  super en ik wil mijn nieuwe volger welkom heten op mijn blog.
Nu de kaart, die heb ik gemaakt met een digi stempel van Teddy Bo & Co, deze zijn zo leuk. De stempel is ingekleurd met copic markers. Het papier is van Prima Marketing "Jack n' Jill". Wat bloemetjes en geponste takjes erop en de tekst op de computer gemaakt en op de label geprint.
Dit is de binnenkant van de kaart, die heb ik ook gepimpt en er een mapje op gemaakt waar de labeltjes in kunnen. Deze zijn blanco en kan als cadeau label gebruikt worden door de ontvanger van deze kaart.

Zijn ze niet schattig?
Bedankt weer voor het langs komen en jullie lieve reacties.
Lieve groetjes Sieta

11 opmerkingen:

  1. Berichtje was ineens weg. Nog een keer dus.
    Hartelijk Gefeliciteerd met je 50 volgers.
    En ik vind dit echt een superleuk kaartje.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Sieta. Leuk ook met die labeltjes. Proficiat met 50 volgers. Stempel is inderdaad erg leuk. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je 50 volgers. En wat zijn die beertjes toch leuk hé. Mooi kaartje en geweldig ingekleurd.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ze zijn idd heel erg schattig de digi's. Wat mooi de binnenkant van je kaart, leuk met al die labels.
    Gefeliciteerd met je 50 volgers!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi kaart en wat leuke labels.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo mam,

    Wat een mooie kaart en erg leuk die labels. Moet ook maar eens een kaart in het groen maken. Niet echt mijn kleur maar aan de andere kant vind ik het wel mooi.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 50 volgers! Op naar de 100!
    Je hebt een hele schattige kaart gemaakt, super leuk met de beertjes labeltjes.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk en lief kaartje sieta.
    mooi ingekleurd en inderdaad een heel leuk plaatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met de 50 volgers! Wat een leuk kaartje en schattige stempel. Ik ga daar ook eens kijken, dus bedankt voor de tip. De cadeaulabels zijn geweldig.
    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een lief kaartje Sieta.
    En de stempel afdrukjes zijn ook mooi.
    Ik heb ook even op hun site gekeken.
    Er zitten leuken bij hoor.
    Gefeliciteerd met je 50 volgers.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk geheel Sieta,
    De stempel erg lief en geinig de binnenkant.
    Voor al een blokvolgers en "Valentijnkaart"geplaatst op mijn blog.

    Groetjes en gezellig weekend.

    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.