Mijn Volgers

woensdag 16 februari 2011

Karen's Doodles uitdaging

Hoi hoi,
Deze piramide kaart heb ik gemaakt voor de uitdaging bij Karen's Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog.
Het patroon kan je krijgen door een mailtje te sturen. Je mag alle merken stempels gebruiken,  echter  alleen met een  Karen's Doodles stempels erop maak je kans om Kaart vd Week te worden en dus de 1e prijs te winnen. . Dus ik opzoek naar deze stempels, zo daar staan me toch mooie op de site. Maar helaas was mijn paypal rekening €0,00 en voordat er weer wat opstaat ben je een paar dagen verder. Dus ik heb de freebie maar meegenomen en ingekleurd met de copics. Daarna uitgestanst met een Spellbinder stans.  Ik heb de kaart "plat" gehouden zodat hij opgevouwen verstuurd kan worden, want als je er roosjes of zo op plakt kan je hem niet zo gemakkelijk versturen, ben ik bang dat het bij aankomst een prutje is hihihi.
Dit is een van de andere kanten en ik heb hier dus een  uitgestanst bloemetje en vlinder op geplakt. Heb het eenvoudig gehouden want het scrappapier is druk genoeg.

En dit is de laaste kant van de piramide. Zoals je kunt zien heb ik er een felicitatie piramide van gemaakt. De tekst is een digi en uitgeprint op cardstock en daarna uitgestanst met een spellbinder stans, zo ook het achtergrondje van de tekstlabel. Nog twee vlindertjes erop en de versiering is compleet. Het was super leuk om deze piramide kaart te maken, echt weer eens wat anders dan een "gewone" kaart. Ik weet in ieder geval al aan wie ik hem ga sturen, ze maakt zelf ook al heel lang kaarten voor anderen, nu krijgt ze er een van mij voor haar verjaardag.
Zo nu ga ik hem snel  plaatsen voor de challenge.
Bedankt weer voor het langkomen en jullie reacties.
Lieve groetjes Sieta
.


23 opmerkingen:

  1. Wat is het een leuk kaartje geworden! Degene die hem krijgt zal er vast heel blij mee zijn. De stempel is mooi ingekleurd zeg! Echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een heerlijk vrolijk verjaardagskaartje van gemaakt! Die freebie doet het heel erg mooi op deze kaart! Bedankt voor het meedoen! Groetjes Jolanda gastdesinger van KD.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!!! Hele mooie kleuren, een pracht geheel!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is heel mooi geworden sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je mee doet aan onze uitdaging Sieta! En je mag sinds februari alle uitdagingen ook andere stemepls gebruiken, niet alleen deze piramidekaart uitdaging :D

    Hij is leuk geworden zeg met deze mooie freebie, mooi papier en wat een prachtige vlinder.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mam,

    Wat een leuke piramide! Ga meteen even op de Karen's Doodles site kijken. Hier ga je vast iemand heel erg blij mee maken.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk geworden!! Super mooi gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat grappig zo'n piramidekaart!! Ga ook eens kijken, die van jou is erg mooi geworden Sieta. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en mooi ingekleurd


    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer ontzettend leuk, mooi en gaaf geworden. En ja meid, snuffelen op internet kost geld, daar waren we al achter. Maar toch ga ik ook even kijken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend mooie piramidekaart Sieta! Je hebt de digi heel mooi ingekleurd! Leuk dat je meedoet met onze uitdaging!

    Veel liefs,
    Renata
    KD NL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke model die kaart.
    Je hebt mooi papier gebruikt.
    Dus een mooi geheel met elkaar.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sieta, wat een mooie kaart. Heel leuk. Succes met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sieta, wat een leuke kaart/piramide! Ziet er erg vrolijk uit!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Freebie of niet ik vind hem heel mooi geworden.
    Zit thuis met griep dus ben zo goed als niet op de blog. gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie uitwerking heb je gemaakt Sieta en ook zo prachtig ingekleurd!
    Leuk dat je meegedaan hebt met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind 'm prachtig sieta
    Veel succes bij Karen's Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een grappig idee om zo'n kaart te maken Sieta. Hoop dat je er wat mee wint.
    Wel een hoop werk lijkt me?
    Ik heb een klein prijs vraagje op mijn blog.
    Waag je een poging/
    Hartelijke groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie piramide kaart! Heerlijk vrolijk.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is heel leuk geworden zeg.Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke creatie!!
    Heel erg leuk idee!
    Gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.