Mijn Volgers

donderdag 24 februari 2011

So lovely

Hoi hoi,
Eindelijk weer even tijd gevonden om een kaartje te maken.
Maar eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, fijn dat jullie mijn blog hebben gevonden.

Nu dan de kaart, gemaakt met een skets van de hanglargroep en  natuurlijk een hanglar afdrukje gebruikt. Dit afdrukje komt uit een van de nieuwste kitjes van hanglar en ze zijn zo leuk. Deze is ingekleurd met de copics. Het papier wat ik gebruikt heb is van Jack & Jill en uit een blokje van de action, een kantje en wat bloemetjes maken de kaart compleet.

Bedankt weer voor het langs komen en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes Sieta

20 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Sieta, Ik vind die hanglar stempeltjes ook zo leuk, en wat leuk om te zien dat er weer nieuwe op de markt zijn, nu nog op zoek waar!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze Hanglarkit heb ik op markplaats gekocht.
    Ze worden ook wel eens op ebay aangeboden door Hanglar&Stanglar zelf.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig kaartje met een oh zo leuke stempel die je heel mooi hebt ingekleurd!
    Jij bent wel een bofkont, dat je de nieuwe kit hebt. Op ebay zijn ze onbetaalbaar!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is zeker boffen en ook nog voor een redelijke prijs. Heb gisteren op ebay nog een nieuwe kit gekocht, maar dan bij Hanglar&Stanglar zelf. Hij stond er woensdag op, tot 18,30 uur. Particulier moet je ze niet kopen, die laat je bieden en dan ook nog op 1 stempel uit de kit. De prijsen daarvoor zijn belachelijk hoog.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig en lief kaartje is dit geworden!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt een lief kaartje gemaakt met een schattig stempeltje

    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs leuk kaartje weer en die hAnglers vind ik echt zo geweldig.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje en een superafdrukje!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super lief kaartje heb je gemaakt, hele leuke afbeelding en geweldig gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk lief kaartje sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Mam,

    Wat een super kaartje. Heel erg mooi en dat stempeltje is echt super. En die bloemen zijn ook zo leuk.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat staat ze daar lief!!! Het is een hele mooie kaart geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje weer!
    En wat een mooie bloemen heb je gebruikt!
    Gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leukertje is dit weer zeg, echt lief plaatje!
    mooi tintjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje weer. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een mooi en lief kaartje Sieta.
    En inderdaad het stempeltjes is erg lief.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje Sieta!
    En de 50 volgers heb je al ruimschoots gehaald zie ik! Helemaal leuk!! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje Sieta.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sieta,
    Ik kom via de blog van Marianne op jouw blog. Ik ga je volgen want je maakt hele mooie dingen... En je geeft ook nog een candy weg zie ik...da's ook leuk natuurlijk en zal je meteen op mijn blog zetten!
    Groetjes Mieke
    http://miekescreaworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.