Mijn Volgers

vrijdag 11 februari 2011

Spring time

Hoi hoi, fijn dat je weer op mijn blog langkomt.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van Marianne Design met als thema " Lente".
Ik heb hiervoor een 3D plaatje van snoesje gebruikt in de kleuren lente groen met paars. Het scrappapier wat ik gebruikt heb is van Janneke Brinkman en ik vond dit wel passen bij de lente, met de viooltjes erop.
De tekst heb ik gestanst met een stans van Tim Holts "Upon a Time". Nog twee roosje erop, die ik met de copic's op kleur heb gemaakt. Verder heb ik de kaart eenvoudig gehouden.
Lieve groetjes Sieta

11 opmerkingen:

  1. Oh zooo leuk al die lentekaartjes. Ik zie ze overal, schitterend hoor. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat uitzicht naar het voorjaar. Fantastische kleurencombi. Ik vind die letters erg mooi gedaan! Ik ken wat je omschrijft helemaal niet. Leuk, heb ik weer iets om uit te zoeken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, mooie lente kleurtjes, en de letters erop zijn super!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje is dit geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje; zal blij zijn als de lente eindelijk begint. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooch heerlijk lente, je kaart is super vrolijk mooi ook de letters!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje is dit,zeker met de lente in aantocht,ja Janneke Brinkman heeft inderdaad heel leuk papier,ik schilder ook haar bloemen e.d. een vrolijk geheel

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo mam,

    Wat een heerlijke lente kaart. Krijg er meteen de kriebels van in mijn buik. Was het alvast maar zo ver kan niet wachten.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke voorjaarskaart Sieta.
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    Designteam MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met de MD challenge
    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.