Mijn Volgers

vrijdag 25 februari 2011

Surprice

Hoi hoi,
Een aantal berichtjes  terug had ik een kaartje geplaatst die ik voor mijn schoonzus had gemaakt. Nu gaan we morgen op verlaat verjaardags bezoek, ze waren met haar verjaardag een paar dagen naar Limburg, en neem ik dit voor haar mee.
Ze wilde graag geld hebben om iets te kopen wat op haar verlanglijstje staat en aardig prijzig is. Ik heb deze koker met het zelfde schrappapier gemaakt wat ik op de kaart had verwerkt, vond ik wel zo mooi. Maar eigenlijk leende die zich niet echt zo goed om er dit van te maken, het is n.l. te dik papier en knapt erg gauw bij het rillen. Dus het heeft me aardig wat zweetdruppeltjes gekost om het zo te krijgen als het nu is.

Dit is de inhoud, heerlijke chocolade en in het pocketje heb ik het geld gedaan.
Ik heb het ingepakt,

en hoop dat ze er blij mee is.
Bedankt weer voor het lang komen en voor de lieve reacties die jullie achterlaten.
Lieve groetjes Sieta


13 opmerkingen:

  1. je hebt hem heel mooi gemaakt sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vast wel hoor, zo'n kadootje komt volgens mij altijd van pa, en dan in zo'n mooie zelfgemaakte verpakking.
    gr. Liesbeth
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet zeker dat ze er blij mee is! Ziet er super uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ze hier niet blij mee is, neem het maar mee terug. Ik ontvang het met liefde haha.
    Nee Sieta, het ziet er echt heeeeeel mooi uit.
    Ik snap dat het niet eenvoudig was.
    Veel plezier bij het bezoekje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige creatie, wat leuk is om te geven, maar ook nog leuker om te mogen ontvangen!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi Sieta! Heel erg leuk gemaakt en ook een hele leuke idee, zal ze vast wel heel erg blij mee zijn!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi cadeau om te krijgen. Even nog een vraagje: de bloem op de deksel is dat een crealies? De onderste is een MD (die heb ik zelf ook), maar vind de bloem erop erg mooi.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou je hebt er heel wat werk van gemaakt en het lijkt me toch wel dat ze er erg blij mee zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Mam,

    Ohhhhh wat is ie mooi en leuk. Het past echt heel mooi bij het kaartje. Zal ze vast blij mee zijn. Doe ze morgen maar even de groetjes van ons.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is hartstikke leuk Sieta, ze zal er zeker blij mee zijn!! Fijn weekend, groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik denk dat ze daar wel blij mee is, het ziet er supermooi uit. Mooie details heb je gebruikt.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk zeg. Ze zal hier vast heel blij mee zijn.. Een leuke eye-catcher om in haar huis te zetten.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er mooi uit. Het is altijd fijn om een zelfgemaakt cadeautje te krijgen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.