Mijn Volgers

maandag 7 maart 2011

Award gekregen

Hoi hoi,
Ik heb twee maal deze award gekregen, een van Cynthia en een van Ingrid.
Dames bedankt hiervoor.
Ik moet (mag) nu 8 dingen over mijzelf vertellen.
1 Ik hou erg van knutselen, van alles wat
2 ik heb een fijne job waar ik altijd weer met veel plezier heen ga
3 mag graag internetten om te kijken wat voor moois er allemaal weer te koop is voor mijn hobby
4 laat graag anderen mee genieten van de spulletjes die ik heb
5 wil nog van alles leren wat betreft het knutselen
6 geniet enorm van het oma zijn
7 kijk alweer uit naar het mooie weer, kan ik lekker weer naar ons buiten verblijf
8 hoop nog lang gezond en gelukkig te mogen zijn om alles te mogen doen wat ik nog wil doen

Zo dat was dat pffff, maar nu mag ik hem doorgeven aan 8 personen.
Ik doe het deze keer zo, ik geef hem aan al mijn volgers als dank voor het volgen.
Dus dames, heer neem hem maar mee.
Lieve groetjes Sieta

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd hoor Sieta! Je hebt het verdiend!! Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte proficiat met je award! Je hebt hem dubbel en dwars verdiend!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.