Mijn Volgers

woensdag 9 maart 2011

Christmas Fun

Hoi hoi,
Ik heb weer een kerstkaart gemaakt en heb ik me weer gehouden aan mijn opdracht om elke maand er een te maken.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij Karen's Doodles en de opdracht was; maak een eenvoudige kaart met 1 eyecatcher. Mijn eyecatcher is geworden deze mooie stempel van Karen's Doodles, vind hem zo grappig. Hij is ingekleurd met de copics, maar dat was niet zo eenvoudig met al die kleine stukjes die ingekleurd moesten worden, heb het mezelf wel een klein beetje moeilijk gemaakt hihihi. Het papier komt uit een blokje van de bekende drogist, wat stansjes gebruikt en een beetje glitter en een tekst stempel.

Lieve groetjes Sieta

17 opmerkingen:

  1. ik heb hem eventjes moeten vergroten, maar wast een mooie kaart heb je gemaakt, leuk die kleurtjes voor de girafjes echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden zeg. Ik vind de stempels van Karen's Doodles ook zo leuk. Er staan er nog heel veel op mijn wensenlijstje. Hihihi.... Ik vind je kaart met al dat zilver echt heel mooi. Zeker voor een kerstkaart. Succes met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele leuke stempel die je gebruikt hebt.Die komt bij mij ook op mijn lijstje.
    Ik vind het wel mooi dat de kleuren van de kaart zelf heel rustig zijn, zo komt de stempel heel mooi naar voren.erg mooi
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstkaart Sieta. Wat goed dat je al met de kerstkaarten bezig bent. Succes met je challenge. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gelukt de eyecatcher, de stempel valt goed op. Succes met de challenge.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een mooi papier heb je gebruikt! En wat komt die leuke stempel zo goed tot zijn recht.
    Goed idee om nu toch ook al vast met Kerst te starten.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart heb je gemaakt, met een super schattige afbeelding. heel leuk!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is wel een hele mooie kerstkaart geworden sieta.
    inderdaad een hele leuke digi.

    groetjes kairn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo mam,

    Wat een prachtige kaart. Heel erg mooi dat zwart/wit en dan mooi blauw in de stempel valt heel erg mooi op! Succes met de challenge.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart en wat een goed idee om met de kerstkaarten te beginnen, want dat doe ik elk jaar weer veel te laat:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben jij braaf Sieta, en het is zo'n ontzettend leuk kaartje. Schitterend die gekleurde stempel op die zwart witte achtergrond. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je digi is inderdaad een echte eyecatcher met dat frisse turkoois! Mooi kaartje.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, inderdaad een hele leuke kaart!! En wat goed dat je zo al met je kerstkaarten bezig bent! Succes met de challenge
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een hle mooie eyecatcher zo.leuk dat je meedoet met Karens Dooldes, ik ben je volger geworden en heb een leuke candy op mijn blog staan, doe je mee? groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een super mooi kaartje Sieta!!
    Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk dat je meedoet
    leuke kaart heb je gemaakt
    gr anja kddt-nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is prachtig geworden Sieta! En die stempel is idd een eyecatcher!
    Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.