Mijn Volgers

donderdag 17 maart 2011

Easter Greetings


Hoi hoi,
Ik heb weer eens een (Magnolia) afdrukjes ingekleurd met distress inkt, het was weer een tijdje geleden en ik dacht zo  "dat is weer eens wat anders dan met de copics". Het kleuren met distress is ook geweldig leuk om te doen, ik moet nog wel flink oefenen, maar dat komt vast wel goed. Het papier wat ik gebruikt heb komt van de beurs in Zwolle, ja ja ik ben er ook voor gevallen, het is geweldig mooi papier om te gebruiken. Het taartkleedje heb ik daar ook gekocht net zoals de knoopjes. Verder de kaart aangekleed met bloemetjes, een parelpennetje (ik weet zo niet hoe het anders heet)  een strikjes en wat plak steentjes. Achter de bloem heb ik nog een klein stukje kant gebruikt.
Bedankt weer voor het langs komen op mijn blog, ik vind het altijd weer leuk om jullie reacties op mijn "brouwsels" te lezen.

Lieve groetjes
                    
       

12 opmerkingen:

  1. wat een schitterend papier is dat en wat een leuk kaartje heb je er mee gemaakt
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo mam,

    Wat is ie weer prachtig. Leuk om te zien dat de Hotfix ook bij jou goed bevalt ha ha. Ik moet toch echt binnenkort nog even bij jou een cursus strikjes maken volgen. Heb het vanmiddag nog een paar keer geprobeerd maar het wil me gewoon echt niet lukken. En wat past dat taartkleedje er ook mooi achter!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die mooi Sieta. En ik zie allemaal mooie dingen. Dat kant achter de bloem. de bloem zelf. Hoe je die knoopjes hebt gedaan.
    En het inkleuren met inkt gaat je ook goed af.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Sieta! Prachtig papier, die ik vandaag in Den Bosch ook heb gekocht, super leuke details en de schattige afbeelding heb je geweldig gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaart Sieta en tja...dat papier...ik ben er ook verliefd op zo mooi is het!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaart en wat is dat papier toch prachtig hé.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een leuk kaartje en mooi ingekleurd sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart! Er is veel moois op te zien.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi die Sieta,
    Ik denk dat de kaart op de foto donkerder overkomt dan hij in werkelijkheid is. Klopt dat?
    Vind dat je de stempel en de achtergrond mooi hebt ingekleurd. Wat een aparte knoopjes. Leuk.
    Gezellig weekend en tot ziens,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje Sieta!! Super hoor!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,de knoopjes en die strik gaaf hoor

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. sodeju zeg wat moooi!!
    groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.