Mijn Volgers

woensdag 23 maart 2011

Een kleinigheidje

Hoi hoi,
Tussen het doosjes maken door heb ik deze koker gemaakt voor een goede kennis van ons.
Wij gaan daar eerdaags voor 2 daagjes heen om hun nieuwe woning te bewonderen.

Nu nog even wat lekkers kopen om erin te doen en dan kan ik het inpakken.
En dit laten we achter als we weer naar huis gaan, als dank voor de gastvrijheid, een doosje Merci.


Bedankt voor het langskomen en jullie reacties, het is altijd weer leuk om ze te lezen.

Lieve groetjes Sieta

13 opmerkingen:

  1. Ziet er erg mooi uit Sieta!
    Zal ze vast erg blij mee zijn, heb je het zelf ontworpen? Lijkt me nl. erg leuk om een keertje als kadootje te maken!
    Gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prachtig geworden!! Erg leuk die parelrand en dat kleine ornamentje! Ze zullen er zeker blij mee zijn :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee ik heb het niet zelf ontworpen maar komt uit het boekje "Cantecleer hobbytopper" (Kaarten uit Scandinavie).
    Dit boekje zag ik bij de Pipoos liggen en heb ik gekocht, er staan wel leuke dingen in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, dat ziet er prachtig uit Sieta. Geweldig mooi gewoon.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Noem het maar een kleinigheidje. Ik vind hem prachtig. Ik zou er echt heel erg blij mee zijn.
    Wat een mooie rand en de pareltjes maken het helemaal af!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zo'n koker, mooi gemaakt en leuk met het bedeltje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele leuke koker heb je gemaakt sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige koker heb je gemaakt, hele mooie details en een erg leuk cadeautje!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie koker en wat heb je zo een mooi cadeautje om weg te geven.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je snel gedaan. We hadden het er sávonds over en de volgende dag staat ie al helemaal klaar op je blog. En wat is ie leuk geworden. Daar zullen ze vast blij mee zijn.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Sieta,

    Wat is je koker leuk geworden. Mooie kleur en schitterend gemaakt! ( al is het uit een boekje ) Ik ga eens kijken bij Pipoo's. Heb nog een bon van hun.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie koker heb je gemaakt.
    Het is een ontzettend leuk kado om te krijgen en te geven.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende koker Sieta en gefeliciteerd met het winnen bij Lida, zo begint de eerste zomertijd zondag gioed bij jullie!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.