Mijn Volgers

dinsdag 15 maart 2011

Happy Birthday

Hoi hoi,
Ik heb weer een kaart gemaakt en daarop wat van mijn nieuwe spulletjes gebruikt wat ik op de beurs in Zwolle had gekocht. Deze kaart is gemaakt voor o.a. de challenge bij DML met de opdracht om een kaart te maken in de kleuren rose/bruin/wit of beige en de rande te distressen (rafel randjes). Ik heb alleen de kaart gedaan, anders werd het volgens mij wat te druk op de kaart.
 Ook bij Bunny Zoe's Crafts is een challenge met de opdracht om een verjaardagskaart te maken met veel parels erop.
Het afdrukje is een Magnolia en ingekleurd met de copics, daarna heb ik hem uit geknipt. Verder heb ik bruin en rose cardstock gebruikt en het rose geponst met mijn nieuwe MS pons. Achter het afdrukje heb ik een randje geplakt gemaakt met een CL pons, ook op de beurs gekocht. De tekst komt van de computer.
En als laatste heb ik mijn nieuwe Hotfix apparaat uitgeprobeerd en allemaal pareltjes op de kaart geplakt, wat is dit super leuk om te doen en nog gemakkelijk ook.
Met deze kaart doe ik mee bij;
Lieve groetjes Sieta

22 opmerkingen:

  1. Mooie kaart zeg! Mooi gekleurd!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij ziet er super uit sieta en je randpons vind ik geweldig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Sieta.
    De opdracht rose bruin ecru/wit ligt hier ook te wachten tot ik fut heb gevonden.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart, mooie achtergrond ook! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart! leuk dat je meedoet met onze challenge,veel succes!
    groetjes
    Neline (DML-team)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hele leuke rand (en ) heb je gebruikt. En dan die hartjes pons. Apart. Een leuk geheel geworden.
    Hartelijke groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is het geworden. En mijn oog valt natuurlijk op je hotfix pareltjes. Ik ben er ook fan van. En zo leuk om te doen.
    Maar je nieuwe ponsen zijn ook heel mooi. Ga daar volgende week toch ook maar weer eens voor kijken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht op de beurs de kaart is heel mooi geworden. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!! Wat een mooie randpons! Heel mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart.
    De randpons is ook prachtig.
    En de magnolia stempels zo lief.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, mooie rand en prachtig al de kleine pareltjes!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo mam,

    Ha ha ik zat al te wachten op weer een kaartje van je en wat is ie mooi!!!! En wat is die pons ook leuk. Ben zelf ook al bezig geweest met de hotfix en ben er zo blij mee! Succes met de challenges.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk zo met die hotfixsteentjes,zit er ook aan te denken om die aan te schaffen.
    ik vind de kleurencombinatie ook erg mooi.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!! Mooie kleuren en erg leuk die hotfix zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sieta , mooi kaartje heb je gemaakt voor onze challenge. Prachtig ingekleurd ! Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend mooi kaartje. Succes met de challenges. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooohhhhh wat een mooie pons...wat een mooie hotfix steentjes....wat een mooie kaart!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een hele feestelijke en mooie kaart, Sieta. Bedankt voor het meedoen bij DML.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje! Prachtig rondje en de kleurencombinatie is ook top!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart! Dat ga ik ook eens proberen, om alles in 1 kleur te houden.
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart en wat blijven de stempels toch leuk. Leuk dat je hebt mee gedaan aan onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sita, wat een mooi kaartje heb je voor onze challenge gemaakt zeg, ook heel mooi ingekleurd. Lijkt me ook wel handig zo'n hotfix. Nou, heel hartelijk bedankt voor het meedoen aan onze challenge en ik hoop je bij de volgende challenge weer terug te zien hoor. Groetjes, Jeanet DML

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.