Mijn Volgers

zaterdag 12 maart 2011

Lente

Hoi hoi,
Eerst even mijn nieuwe volgers welkom heten, fijn dat jullie mijn blog hebben gevonden.
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een patroon van Duo Challenge.
Dit patroon kan je aanvragen en hem dan gebruiken om een kaart te maken voor hun challenge 4. En zoals de titel al zegt, het thema is LENTE. Het is best wel een bewerkelijke kaart om te maken, er zit veel knip werk in en zelf heb ik er nog wat extra knipwerk bij gedaan door een 3D plaatje te gebruiken. Ik had hem nog liggen, deze knipvel van MD en het paste zo mooi  bij het gebruikte papier.
En dit is de binnenkant geworden, daar heb ik nog het kleine plaatje,  wat altijd erbij zit op de knipvellen, geplakt. De randjes heb ik gedistresst en nog een vlindertje uit geponst en erop geplakt.
Met deze kaart doe ik  mee aan;
Bunny Zoe's Crafts Challenges
Lieve groetjes Sieta

19 opmerkingen:

  1. Wat een moi kaartje Sieta, idd. heel bewerkelijk denk ik! Maar wel heel bijzonder.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Sieta, wat is dit mooi geworden. Ik snap dat het een heel werk was, maar niet voor niets. Een lust voor het oog.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Sieta, dit kaartje is het ultime lentegevoel. De kleuren, het 3d plaatje het klopt helemaal. Supermooi. Past perfect bij het lenteweer van vandaag.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo mam,

    Wat een mooie kaart en ik vind hem helemaal niet te druk. Nog even een tip. Bij de Marianne Design Challenge Blog hebben ze deze keer een vrije keus als er maar iets van Marianne op zit misschien ook leuk om aan mee te doen.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje is dit Sieta, Het is misschien wel veel knip en plakwerk maar het ziet er wel SUPERRRR mooi uit.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is het Sieta,zeker een hoop werk maar het resultaat mag er zijn.

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lekker zonnig kaartje is dit geworden
    erg mooi
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is prachtig geworden! Die vrolijke lentekleurtjes doen het goed.
    Ik moet er nog mee aan de slag...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,
    Het is een supermooie kaart geworden, erg mooi gemaakt een echte lentekaart!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel werk...dat geloof ik best, maar het resultaat is dan ook schitterend!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooi kaartje. Het kost wat moeite maar dan heb je ook zeker wat! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hij is wel heel erg mooi sieta, en heel erg vrolijk.
    het plaatje past er precies bij.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit mooi geworden Sieta! Super!! Zo leuk gedaan met het snoesje in het gras. Het is de moeite van al je knip werk zeker waard.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is heeeeeeel erg mooi! Het is zeker veel werk geweest met het is wel een plaatje!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow Sieta what a stunning piece of work...beautiful...thanks for joining in with the Bunny Zoe's Crafts monthly challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sieta, Wat is dit een ontzettend mooi kaartje geworden. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is in één woord schitterend!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super gave kaart Sieta, ik ga die van mij volgende week maken en plaatsen, ik vind het echt een geweldig patroon!
    Misschien vind je het ook leuk om eens bij mij een kijkje te komen nemen? Ik geef een superleuke candy weg bij 50 volgers: een Scor Pal én een handgemaakte romantische zeepslinger!
    Misschien tot ziens,
    groetjes, Monique
    www.kaatje-brocant.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Hij is erg mooi geworden hoor. En nu maar duimen. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    Groeten van Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.