Mijn Volgers

woensdag 30 maart 2011

Lente

Hoi hoi,
Ik heb een vrolijk gekleurde lente kaart gemaakt om de mooie dagen die we gehad hebben nog even vast te houden. Hij is naar aanleiding van 3 challenges gemaakt.
De eerste is; maak een kaart met iets ouds, ik heb de randjes oud gemaakt en met vintage photo bewerkt.
Iets nieuws, de bloemetjes zijn nieuw.
Iets geleend, dat is het afdrukje ik heb namelijk zelf deze stempel niet.
En tenslotte iets blauws, blauwe bloemetjes en het jasje met de copics blauw ingekleurd.
De tweede is; Lente met geel een groen, zoals je ziet heb ik die kleuren gebruikt hihihi.
En de derde is; gebruik 1 afbeelding 2 รก 3 embellishments en designe papier, ik heb bloemetjes, een kantje en strassteentjes gebruikt en natuurlijk designe papier.
Volgens mij heb ik aan de voorwaarden voldaan .
Ik doe hiermee aan de volgend challenges mee;
Zo dit is voorlopig even mijn laatste kaart, ga weer voor 5 nachtjes aan het werk en dan komt er van kaarten maken niet zoveel.
Bedankt weer voor jullie bezoek.
Lieve groetjes Sieta

23 opmerkingen:

  1. Hallo mam,

    Wat een heerlijke vrolijke kaart is dit. Maakt de dag weer een beetje zonnig na de regen van vandaag. Veel succes met de challenges en werkse.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou sieta het is wel een heel leuk vrolijk kaartje geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schatje is het geworden. Leuk stempeltje en heel mooi ingekleurd. De opdrachten bij elkaar lijken wel voor een bruiloft. Iets oud, geleend en iets nieuws en iets blauws. Succes met de challenges en werk ze.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk Sieta!!! Wat een lief stempelafdrukje is het en erg mooi ingekleurd weer.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje weer Sieta, ik zou zeggen: werkze!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en lekkere frisse kleurtjes heb je gebruikt. Leuk zeg, Tilda, echt een schatje.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta,
    Wat een ontzettend mooi lente kaartje heb je gemaakt. Werkse de komende vijf dagen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,
    Wat een ontzettend mooi lente kaartje heb je gemaakt en Wat een lief stempelafdrukje is het en erg mooi ingekleurd weer
    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje het inkleuren is heel mooi gedaan. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi die Sieta,

    Een leuk en vrolijk kaartje geworden. Heb je de bloemetjes met de airbrush gekleurd? Werk ze de komende dagen. Draai jij nachtdiensten?
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat veel opdrachten waar je aan moest voldoen maar het is je prima gelukt, hele leuke kaart! Ik zie ook een nieuwe foto van de kleinzoon
    stralend op de wipkip, leuk!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij heb je ook aan alle voorwaarden gedaan, het is een prachtig kaartje geworden!
    Een heel mooi lente kaartje.........alleen is de lente hier even weg vandaag. Werke ze!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje; succes met de challenges. Werkse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje is dit. Lekker vrolijk met dat geel. Krijg je echt weer zin in de zomer en ik had er al zoveel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is fantastic! Love the spring colors! Thanks so much for joining in our 'Recipe' challenge at Penny's Paper-Crafty Challenges. We sure hope you'll come back again next challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zou zeggen werk ze. In ieder geval is dit een erg mooie kaart. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer een erg mooi kaartje Sieta, super!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje zeg, lekker vrolijke kleuren.....
    Grt Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooie voorjaarskaart. Succes met de challegnes.
    Succes met je nachtdiensten.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Absolutely adorable Sieta!! Thanks for joining us this week at Penny's. Good luck!

    Courtney~

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super card.
    Thanks for joining us at Penny's Paper Crafty this time round, hope to see you again soon.
    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.