Mijn Volgers

maandag 28 maart 2011

Lente/Pasen kaart

Hoi hoi,

Vandaag lekker zitten knutselen, ik moest eigenlijk in de tuin aan het werk maar daar ontbrak me de moed voor hihihi. Ik ben gisteren ook al druk bezig geweest dus dacht zo bij me zelf  "morgen is er weer een dag".
Deze kaart heb ik gemaakt met een afdrukje van Magnolia en is ingekleurd met de copics. Het scrappapier wat ik gebruikt heb is op een na van Jack & Jill, enkele randjes oud gemaakt en aan de onderkant een pons gebruikt. Het randje om het afdrukje met stickles bewerkt.  Een kantje, vlindertje en bloemetjes erop geplakt.
Met deze kaart wil ik meedoen bij;

Bedankt voor het langskomen en jullie reacties.
Lieve groetjes Sieta


19 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie, erg leuk met dat lammetje!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk af en toe wat tijd om een kaartje te maken en morgen is er weer een dag!! Lief lentekaartje, wat een schatje Tilda met lammetje. Je tag van het vorig berichtje is ook prachtig. Succes nog met de laatste doosjes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo mam,

    Ook deze is weer schitterend en wat leuk dat stickles randje om het afdrukje die had ik nog niet gezien meteen weer een leuk idee erbij ha ha. Succes met de challenges.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaart is prachtig heel erg leuk met die bloemetjes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart Sieta, die bloemtakjes bij de bloem zijn ook heel erg leuk!!!
    Dankjewel dat je volger bent geworden, nu kunnen we elkaar in de gaten houden en regelmatig elkaars blog bezoeken. Kom je uit de provincie of de stad Groningen???

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè zo'n dagje knutselen. Het wordt deze week best wel weer goed weer, dan kan je de tuin weer in.
    Je kaartje is echt mooi geworden. Het is ook een schattig stempeltje. Je bloemen komen zo mooi uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart weer Sieta en het afdrukje is erg lief ... Tilda met een lammetje, erg toepasselijk voor de tijd van het jaar:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Sieta, erg mooie details heb je ook gebruikt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze is ook al weer zo mooi
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en lief lentekaartje!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta , wat een mooie kaart heb je gemaakt voor onze challenge. Mooie ingekleurd met de Copics. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi

    Bedankt op je reactie op mijn "klei" kaart. ik gebruik kinderklei. dus playdoh klei. en dat laat ik een nachtje drogen. en de volgende dag bewerk ik dat met mijn airbrush en de copics. het effect is er zo leuk bij! succes als je het gaat proberen.
    en jou kaartjes zijn ook top!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart!
    Lekker lente!

    Bedankt voor het meedoen bij DML !

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart heb je gemaakt voor onze challenge bij DML, super ingekleurd.
    veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha ha zie net ineens dat je de foto van mijn zoon vernieuwd hebt. Echt een hele mooie foto waar hij mooi op staat!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig leuke kaart, Sieta !
    Leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje...sieta
    Leuke naam heb je trouwens...
    Bedankt voor je deelname...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.