Mijn Volgers

maandag 28 maart 2011

Love

Hoi hoi,
Ik heb inmiddels 21 van de 25 doosjes klaar en wilde wel eens even weer wat anders maken.
Dit afdrukje van magnolia had ik al een tijdje geleden ingekleurd en heb hem nu maar eens gebruikt om deze label- tag te maken. Ik heb gebruik gemaakt van mijn nieuwe stansen en wel de SB Label 10 en de MD creatables Hearts, ook het hartrandje van CL heb ik weer gebruikt. Het afdrukje is ingekleurd met de copics en daarna uitgeknipt. Een lintje erop en door het oogje boven plus wat plak pareltjes maken deze tag compleet.

Met deze tag doe ik mee bij;

Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog en tot de volgende keer.

Lieve groetjes Sieta

13 opmerkingen:

  1. Oh Sieta, wat mooi. Je papier vind ik prachtig en al je stansen zijn geweldig.
    Afdrukje heel mooi gekleurd en past er geweldig bij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag heb je gemaakt Sieta, erg mooi.
    gr. Liesbeth
    succes met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sieta
    wat een schitterende tag heb je gemaakt zeg
    erg leuk gedaan
    bedankt voor je deelname bij nl magnoliachallenges
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een frisse, vrolijke tag is dit geworden. Ik ben volger bij jou en je dochter geworden -kwam ik dus gisteren pas achter na dat Cuttelbug verhaal - en zou het heel leuk vinden als jullie ook eens bij mij op bezoek komen.

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan me voorstellen dat je na al die doosjes weer eens wat anders wilde maken.
    ik vind je tag erg mooi geworden, leuk al die hartjes details erop

    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk en mooie tag heb je gemaakt sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een prachtige tag geworden zeg!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie tag geworden zeg!!!
    frisse kleurencombi ook!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tag heb je gemaakt, hele leuke mallen en de schattige afbeelding prachtig gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo mam,

    Wat is ie prachtig geworden en vooral die vleugeltjes. Heb je die met stickles gedaan? Succes met de challenge.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart ik moest automatisch glimlachen.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi gemaakt. bedankt voor je deelname aan het nl magnolia challenge blog
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.