Mijn Volgers

dinsdag 1 maart 2011

Mijn dag kan niet meer stuk

Hoi hoi,
Zoals jullie kunnen lezen, kan mijn dag echt niet meer stuk.
Ten eerste kreeg ik post uit Zweden binnen met de bovenstaande stempels erin.
Deze kit heb ik op ebay gekocht bij Hanglar&Stanglar en ze zijn super mooi en ik ben er heeeeeel blij mee.
Ten tweede heb ik de "bonus" gewonnen van de candy bij Peace, love & Crafting, wat ik krijg is een verrasing, nou ik laat me graag verrassen hoor.

Ik wilde vandaag aan een nieuwe kaart beginnen, maar tot op heden nog niets gedaan. Ga nu eerst even boodschappen doen en ik zie wel als het me straks gaat lukken.

Lieve groetjes Sieta

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stempels Sieta, ze zijn zo leuk die Hanglar Stanglar stempels maar wel moeilijk te vinden hoor, en als je ze hebt gevonden vragen ze er de hoofdprijs voor wat ik heb gezien in ieder geval.
    gr. Liesbeth
    ik ben erg benieuwd naar je creaties met deze stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta, gefeliciteerd met beiden.
    Zou je me kunnen vertellen waar jij zoekt op ebay en hoe je dat doet, bied jij op stmepels? Mij lukt dat niet.
    En betaal je nu echt zulke belachelijke prijzen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave stempels en gefeliciteerd, ik sluit me bij Marianne aan hoe doe je dat?

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie stempels!! Enne gefeliciteerd met de gewonnen candy.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad prachtige stempels.
    En gefeliciteerd met je bonus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige stempels, verheug me nu al op de kaartjes die jij ermee gaat maken. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik kan me voorstellen dat je dag niet meer stuk kan, wt een leuke stempels zijn dit en dan nog iets gewonnen ook, tja wie vind dat niet leuk!

    En bedankt voor je woorden over mijn supercitozoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige stempels en wat leuk dat je een prijs gewonnen hebt. Gefeliciteerd!

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.