Mijn Volgers

maandag 7 maart 2011

Thinking of you

Hoi hoi,
Welkom aan mijn nieuwe volgers, fijn dat jullie mijn blog hebben gevonden.
Hier is weer een kaartje van mij, gemaakt met een Hanglar stempel uit een van de nieuwste kitjes genaamd  "Attitude 27".  Het zijn weer geweldig mooie stempels, alleen vind ik ze eigenlijk best wel groot van formaat. De stempel zelf is 10 cm hoog en voor een kaart van 14 x 14 cm best wel aan de maat. Maar heb er toch weer wat van weten te brouwen. Het designe papier komt uit een blokje van MD, het afdrukje is ingekleurd met de copics. Een stans van MS gebruikt, kantje erop een labeltje van MD, tekst gestempeld met stempeltje wat bij deze kit hoort. Zelf pareltjes gemaakt met de perlenpen en daarna het geheel afgemaakt met bloemetjes, waarvan de paars/witte roosjes bij de bekende drogist vandaan komen.
Voor een volgende kaart ga ik de stempeltjes maar inscannen en daarna afdrukken, zodat ik ze wat kleiner kan maken, want ik vind 9 cm hoog meer dan genoeg om hem op kaartjes te gebruiken. Nu denken jullie misschien wat maakt die 1 cm nog uit, nou echt wel veel naar mijn idee.

Zo dit was het dan weer voor nu, ik hoop deze week nog een kaart te kunnen maken, maar heb het erg druk met van alles en nog wat en ben vrijdag de hele dag op de beurs in Zwolle te vinden. We gaan vroeg heen, mijn dochter en ik, want ons lijstje is erg lang geworden hihihi.
Denken jullie nog even aan mijn candy, het is bijna zover om hem bekend te maken.
Bedankt voor het langs komen.

Lieve groetjes Sieta


14 opmerkingen:

  1. Een heerlijk kaartje vind ik dit, ze is zo leuk!!! Je hebt er een schitterend geheel van gemaakt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje en wat een stoere stempel is dit! Leuk hoor :)
    Mooie kleuren ook. Veel plezier in Zwolle!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta, Wat een lief kaartje en mooi ingekleurd. Wist niet dat de deze stempelafdrukjes zo groot zijn, 10 cm is zeker wel een beetje groot voor 14x14 kaart of je moet de kaart groter maken maar dan heb je weer groter enveloppen nodig. Veel plezier vrijdag op de knotsgekke dagen, wel wat overlaten voor ons...... wij gaan het andere weekend naar Den Bosch.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel leuk en mooi kaartje sieta.
    en heel mooi ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje weer Sieta.
    Hij is wel erg leuk de stempel, heb hem nog niet weten te bemachtigen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart ,ja je heb gelijk de maat kan iets kleiner,zit ook te wachten op afdrukjes van Hanglar,goeie tip om ze wat kleiner te maken,veel plezier vrijdag

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart, super leuke stempel, leuke details! Veel plezier op de beurs. Ik tel de dagen af totdat ik naar Den Bosch kan gaan.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HOi Sieta
    Ik heb een award voor je op mijn blog staan.
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Mam,

    Hij is weer prachtig geworden! Nog 4 nachtjes slapen!!!!!!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Sieta en het afdrukje in errug lief!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie kaart en stempel. Veel plezier in Zwolle. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt. Heel veel plezier vrijdag in Zwolle!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou ik vind ondanks de grote stempel, dat je er echt iets moois van gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een hele mooie kaart geworden!!
    En veel plezier in Zwolle!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.