Mijn Volgers

maandag 21 maart 2011

Traktatie

Hoi hoi,
Deze keer geen kaart maar Ferero Doosjes.
Dit patroon heb ik eens op het blog van Janet gezien en nu leek het mij wel leuk om met mijn verjaardag hierop te trakteren op mijn werk.  Inmiddels heb ik er 9 van de 25 klaar. Er gaat wel erg veel tijd in zitten, maar het is erg leuk om ze te maken en zo kom ik meteen ook van mijn berg restpapier af  hihihi. De bloemetjes bovenop zijn gemaakt met de stansjes van Crealies en ik heb ze bewerkt met distress Walnut stain, Barn door en Chipped sapphire. In het midden van de bloem heb ik een hotfix steentje geplakt.
Gelukkig heb ik nog even tijd om ze te maken, maar een kaartje zit er even voorlopig niet in.

Het zal dus even een tijdje stil zijn op mijn blog, maar zodra ze klaar zijn ga ik weer met een kaart bezig.
Bedankt weer voor het langskomen en jullie lieve reacties.

Lieve groetjes Sieta

15 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuk doosje. Het ziet er echt super uit en wat origineel om op deze manier te trakteren. Iedereen zal wel verast zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar ben je aan begonnen ha ha maar ze zijn wel heel erg mooi geworden. En ook leuk een keer iets anders dan kaartjes. Ben benieuwd wat je collega's er van vinden.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en heel mooi gemaakt. Succes met de rest, wat een karwei!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk idee en erg lekker. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en freubelse aan de rest van je traktaties. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er erg leuk uit zo al die doosjes bij elkaar
    ja je moet wat verzinnen om tractaties te maken als de kinderen niet meer hoeven te tracteren
    maar het is een erg leuk idee
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk idee !! Ik ben gelijk gaan kijken bij Janet en het is wel te doen geloof ik....
    En inderdaad leuk voor de restjes. Succes met de rest van de doosjes!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee en wat ziet het er mooi uit.Leuke traktatie en lekker... Succes nog met de rest!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een orgineel idee. En wat zien ze e leuk uit. Dat moet leuk zijn om te geven, maar al helemaal om te krijgen.
    Succes met de rest.
    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk sieta, om te maken maar ook om te krijgen!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk zeg...die je al klaar hebt zien er erg mooi uit! Jij van je restjes af en de personen die ze krijgen zijn er vast erg bij mee!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou sieta het ziet er heel mooi en leuk uit.
    je collega's boffen maar met zo'n traktatie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee!
    Weer eens wat anders dan taart. Veel plezier nog met het maken ervan!
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow, dit ziet er wel heel super geweldig uit!! Wel een werk, maar dan heb je ook wat :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke doosjes! Het is een mooie en lekkere traktatie. Succes met de rest.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi die Sieta,
    Nou, je collega's boffen met zo'n leuke traktatie. Ziet er leuk en gezellig uit en het is nog lekker ook. Ben geen chocola mens,maar deze gaan er wel in.
    Succes met de 16 andere doosjes en kan me voorstellen dat je het daar even druk mee hebt.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.